باشگاه خبرنگاران : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای نزدیک شدن به سهمیه آسیا بايد مس کرمان را ببریم.

محمد نوری اظهار داشت: در حال حاضر در آستانه بازی با مس کرمان شرایط تیم ما خوب است. ما مقابل راه آهن هم خیلی خوب بازی کردیم و فرصت های مناسبی به دست آوردیم که با بدشانسی گل نزدیم و راه آهن از روی تک موقعیتی که داشت به گل رسید و بازی را برد اما مقابل مس کرمان نباید چنین شرایطی به وجود بیاید. ما باید مس کرمان را ببریم تا به کسب سهمیه آسیا نزدیک تر شویم.

هافبک تيم فوتبال پرسپوليس در مورد شرایط مس کرمان گفت: به نظر من مس کرمان در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. آنها در جدول کنار ما هستند و در بازی های اخیر خیلی خوب نتیجه گرفته اند و حریف راحتی برای ما نخواهند بود. مس کادر فنی کار باد و بازیکنان خوبی دارد و قطعا در تهران دنبال کسب نتیجه ای خوب است تا جایگاهش را در جدول تثبیت کند اما تیم ما هم در حال حاضر به شدت نیاز به امتیازات این دیدار دارد و نمی توانیم به چیزی جز 3 امتیاز این بازی فکر کنیم.

وی افزود: با توجه به انگیزه های 2 تیم فکر می کنم بسیار خوبی بین مس و پرسپولیس برگزار خواهد شد و تماشاگران از دیدن این بازی جذاب لذت خواهند برد. البته تیم ما فقط دنبال پیروزی در این دیدار است اما نباید مس را دست کم بگیریم و از آنها غافل شویم چون مس کرمان بازیکنان خطرناکی مثل رضا عنایتی دارد که از کوچکترین فرصت ها بهترین استفاده را می برند و می توانند نتیجه یک بازی را عوض کنند.

نوري ادامه داد: مس کرمان تیم خطرناکی است و در تهران دنبال حفظ جایگاهش  در جدول است.
امتیازات این دیدار برای هر 2تیم مهم است اما در بازی خانگی مان به مس اجازه نمی دهیم تا امتیاز بگیرد. ما در این بازی فقط برد می خواهیم تا به سهمیه آسیا در لیگ نزدیک شویم .

وی در مورد احتمال کسب سهمیه در لیگ برای پرسپولیس گفت: شکست خانگی مقابل راه آهن ما را کمی از آسیا دور کرد اما تا آخرین لحظه برای به دست آوردن سهمیه در لیگ می جنگیم. کارمان در لیگ خیلی سخت شده اما هنوز نا امید نیستیم و تا لحظه ای که کا تمام نشده و امید هست، تلاش خواهیم کرد. امید اصلی ما به جام حذفی است تا قهرمان شویم و سهمیه بگیریم اما در لیگ هم ناامید نیستیم و تلاش می کنیم تا به هدف مان برسیم.

وی ادامه داد: برای قهرمانی در جام حذفی مدعیان بزرگی مثل سپاهان و استقلال هم هستند اما در حال حاضر ما باید از سد داماش بگذریم و بعد به بازی فینال فکر کنیم. برای تیمی که می خواهد قهرمان شود بازی در خانه خودی یا حریف فرقی ندارد و حریفان هم مهم نیستند. برای ما فرقی نمی کند با چه تیمی بازی کنیم بلکه باید تلاش کنیم تا نتیجه خوبی کسب کنیم و قهرمان جام حذفی شویم. برای قهرمانی در جام حذفی رقیبان سرسختی داریم اما هدف ما حضور در آسیا برای فصل آینده است و تمام تلاش مان را می کنیم تا سهمیه آسیا را بدست باوریم. سپاهان استقلال و داماش تیم های خوب و قابل احترامی هستند اما پرسپولیس برای خوشحالی دل هوادارانش و رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا دنبال قهرمانی در جام حذفی است.

نوری در پایان گفت: پرسپولیس بازی های حساس و مهمی پیش رو دارد و هواداران ما هم شرایط را به خوبی درک کرده اند و مطمئن هستم که در بازی های آینده کنار ما خواهد بود و از پرسپولیس حمایت خواهند کرد. امسال واقعا شرمنده هواداران شدیم چون تا اینجای کار نتوانستیم نتایج دلخواه آنها را کسب کنیم اما با قهرمانی در جام حذفی دل آنها را شاد خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)