مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم پرسپوليس ديدار فردا برابر نفت تهران را از دست داد.

 

دكتر فريد زرينه پزشك تيم فوتبال پرسپوليس عنوان كرد: متأسفانه غلامرضا رضايي به بازي مقابل نفت تهران نخواهد رسيد و انشاءالله سعي خواهيم كرد او را به بازي بعدي برسانيم.

وي افزود: محمد نوري با رفع مصدوميت پس از تست امروز مشخص شد براي بازي فردا با نفت تهران مشكلي ندارد.

 

گفتنی است با محرومیت چهار بازیکن و مصدومیت غلامرضا رضايي در بازي با نفت تهران احتمالا تركيب اصلي پرسپوليس تغييراتي خواهد داشت.

 

از آنجايي كه حقيقي دروازه بان اصلي پرسپوليس خواهد بود با محروميت رحمان احمدي ،دايي مجبور است به مسعود داستاني گلر جوان خود اعتماد كرده و او را روي نيمكت بنشاند.


به غير از آن با محروميت مدافعان اصلي پرسوليس دايي مجبور است براي اولين بار از زوج مجتبي شيري – سكوبرت در مركز خط دفاع بهره گيرد اما چنانچه يكي از اين دو بازيكن مصدوم يا اخراج شوند هيچ مدافع مياني روي نيمكت نخواهد بود تا به بازي بيايد و دايي احتمالا مجبور خواهد بود از ابراهيم شكوري يا مازيار زارع در اين پست حساس بازي بگيرد.


همچنين شنيده مي شود جلال اكبري بعد از مدت ها در تركيب اصلي تيمش به ميدان خواهد رفت و جاي علي عسگري را در دفاع چپ مي گيرد.

 

امكان بازي كردن تياگو هم به جاي بادامكي وجود دارد اما دايي ثابت كرده كه بعضا مي تواند تصميماتي غير قابل پيش بيني بگيرد. با اين حال تركيب احتمالي پرسپوليس مقابل نفت تهران به عبارت زير خواهد بود:


حقيقي، سكوبرت، مجتبي شيري، علی عسگری، محمد، بادامکی ، زارع ، نوري ،نوروزي ، فشنگچي و هاشميان.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)