مرجع خبری پرسپولیس : محمد نوری که در تمرین روز دوشنبه دچار آسیب دیدگی شده بود، برای بازی با راه آهن اعلام آمادگی کرد.

 

هافبک نفوذی پرسپولیس در این باره گفت: در سونوگرافی که انجام شد، کشیدگی و پارگی در عضله مشاهده شد اما با کمک کادر پزشکی به شرایط بازی می رسم و اگر کادر فنی صلاح بداند بازی خواهم کرد.

او در ادامه افزود: بازی بعد از شکست دربی بسیار سخت است ولی باید از این شرایط بگذریم و این اتفاق هر چه سریعتر انجام بشود بهتر است. راه آهن تیمی است که در کارهای دفاعی خوب عمل می کند و هدایت آنها توسط علی دایی هم حساسیت ها را بیشتر می کند ولی در هر صورت ما محکوم به برد هستیم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

 

نوری درباره تغییرات در کادر فنی و تاثیر آن روی شرایط تیم گفت: استیلی زحمت زیادی کشید ولی به هر تقدیر شرایطی پیش آمد که چنین تصمیمی گرفتند. برای دو بازی بعدی محسن عاشوری هدایت تیم را بر عهده دارند و ما به عنوان بازیکن پرسپولیس مجری برنامه های سرمربی هستیم. امیدوارم تحولات باعث تغییراتی شود که پرسپولیس روزهای بهتری را تجربه کند.

 

وی در پایان در پاسخ به سوالی درباره عملکرد خط حمله در بازی های اخیر تصریح کرد: شرایط خوبی نداشتیم، البته در بازی با تراکتورسازی موقعیت های زیادی ایجاد شد، نیم فصل فرصت خوبی است تا در تمرینات خودمان را بازیابی کنیم و امیدوارم از همین دو بازی پایانی نیم فصل، شرایط بهتری داشته باشیم و با بدشانسی کمتری روبرو بشویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)