پرسپولیس نیوز : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت:اول فصل استیلی و دایی با من صحبت کردند و اصرار داشتند که بمانم.

محمد نوری  درباره ناکامی های اخیر تیمش اظهار داشت: پرسپولیس در فصل جاری شرایط سختی را تجربه کرد و دیدید که یکی از سخت ترین سال ها را سپری کرد. امسال واقعا خون دل خوردیم. نتایجی که کسب کردیم اصلا خوب نبود، امیدوارم هواداران ما را ببخشند. قطعا این نتایج را در سال های آینده جبران می کنیم و کاری می کنیم که هواداران دوست داشته باشند.

وی درباره دیدار تیمش مقابل پیکان عنوان کرد: پیکان تیم خوبی است و هزینه زیادی کرده است. شاید این تیم از پرسپولیس هم بیشتر هزینه کرده باشد. آنها نتیجه نگرفته اند و برای پیروی به زمین می آیند اما ما هم بایدئ هوشیار باشیم تا بتوانیم 3 امتیاز را مال خود کنیم.

کاپیتان تیم پرسپولیس درباره حضور استقلالی های سابق در تیم پیکان تاکید کرد: فرقی نمی کند چه تیمی جلوی پرسپولیس بازی کند. همه تیم ها انیگزه دارند و سعی می کنند نتیجه بگیرند. ما نیز در اندیشه کسب نتیجه ای خوب هستیم و ایمدوارم به هدفمان برسیم. من در بازی قبل به پیکان گل زدم و حالا هم همه تلاشم را می کنم تا بتوانم گل زنی کنم و یا اگر نشد، باعث پیروزی تیم شوم.

نوری درباره حواشی اخیر پرسپولیس گفت: برانکو مربی است که با مسائل انضباطی برخورد می کند. او سعی می کند شرایط تیم را بهبود بخشد اما متاسفانه بی انضباطی های پرسپولیس از اول فصل آغاز شد و کسی هم جلویش را نگرفت. من دیگر نمی خواهم صحبتی در این خصوص انجام دهم اما حاشیه های زیادی داشتیم. قطعا دیگر این شرایط تکرار نمی شود. فقط امیدوارم همه بازیکنان قدر خودشان را بدانند.

وی درباره اینکه حمید استیلی اعلام کرده اول فصل دایی نوری را در لیست فروش قرار داده بود، خاطرنشان کرد: من راجع به این صحبت های واکنشی نشان نمی دهم اما اول فصل استیلی و دایی با من صحبت کردند و اصرار داشتند که بمانم.

نوری در پایان درباره اظهارات مرتضوی پزشک سابق پرسپولیس افزود: من نمی دانم منبع این حرفها چیست. ما که ندیدیم بازیکنی ترامادول مصرف کند. متاسفانه پرسپولیس سیبل شده تا همه آنها را هدف بگیرند. من مصاحبه او را خواندم اما فکر نمی کنم هیچ ورزشکاری چنین کارهایی انجام دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)