مرجع خبری پرسپولیس : پژمان نوري كاپيتان ملوان انتظار داشت كه پس از بازگشت به انزلي شاهد اتفاقات حاشيه‌اي باشد و اين بازيكن با مشكلات متعددي كه ملوان در سال‌هاي اخير داشته بيگانه نيست. با این وجود نوری از علاقه اش برای بازگشت به پرسپولیس سخن می گوید :

*در مورد ديدار با استيل‌آذين چه صحبتي داري؟

قطعا بازي سختي را پيش‌رو خواهيم داشت، البته اين ديدار براي من ديدار خاطره‌انگيزي خواهد بود چون با حدود نيمي از بازيكنان استيل‌آذين دوست و همبازي بوده‌ام و قطعا براي اين ديدار لحظه‌شماري مي‌كنم.

 
*از رويارويي با علي كريمي چه حسي داري؟

فكر مي‌كنم علي كريمي يكي از بهترين‌ بازيكنان آسياست و خوشحالم كه قبل از شروع مسابقه و در حين بازي رودرروي كريمي بازي مي‌كنم و اميدوارم در آينده بار ديگر اتفاقي بيفتد كه من و علي كريمي بار ديگر به پرسپوليس بازگرديم.

 
*در رابطه با تيم فعلي و پتانسيل استيل‌آذين چه صحبتي داري؟

استيل‌آذين از بازيكنان بسيار خوبي بهره مي‌برد و سرمربي خوبي را نيز در اختيار دارد ولي ما نيز به جهت نتايج نه چندان خوب قبلي تنها براي نتيجه‌گرفتن و كسب 3 امتياز كامل به مصاف حريف مي‌رويم.

*مشكل اصلي تيم شما به لحاظ فني چيست؟

اشتباهات فردي خصوصا در ديدار تراكتور بار ديگر براي ما مشكل ساز شد. عجله ما در گل زدن، اشتباهات فردي و ناهماهنگي بين بازيكنان باعث شده نتوانيم دستورات تاكتيكي احمدزاده را در زمين مقابل تراكتور به خوبي پياده كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)