پرسپولیس نیوز : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما مقابل النصر دنبال برد هستیم و می‌خواهیم هر طور که شده عربستان را با امتیاز ترک کنیم.

محمد نوری ابتدا در مورد تساوی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان و اینکه خیلی‌ها معتقدند بازیکنان پرسپولیس در لیگ برتر بی‌انگیزه هستند، گفت: من این حرف را قبول ندارم. هیچ بازیکنی برای باخت یا مساوی به زمین نمی‌رود. بازیکنان پرسپولیس زحمت خودشان را در این بازی یا بازی‌های قبل کشیدند، در ضمن شما شرایط تیم ما را هم در این بازی در نظر بگیرید. همه می‌دانند که پرسپولیس خسته بود در ضمن همه دیدند که شرایط خاصی در مسجدسلیمان وجود داشت.

وی در ادامه افزود: من قبول دارم که امسال در لیگ برتر ناکام ماندیم و نتایج خوبی نگرفتیم ولی مشکلات و اتفاقات متعدد باعث شد که با چنین وضعیتی مواجه شویم. حالا هم روی لیگ قهرمانان آسیا تمرکز کرده‌ایم و امیدواریم نتایج خوبی بگیریم تا ناراحتی هواداران پرسپولیس را حتی به اندازه‌ای کوچک جبران کنیم. هدف اول ما فعلاً این است که از گروه‌مان صعود کنیم.

نوری در مورد بازی تیمش برابر النصر عربستان در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: چون دو بازی قبلی را بردیم کارمان خیلی سخت است. مطمئناً النصر در زمین خود مقابل پرسپولیس خیلی انگیزه دارد و این کارمان را سخت می‌کند. با این حال ما هم دنبال برد هستیم و می‌خواهیم هر طور که شده عربستان را با امتیاز ترک کنیم. امیدوارم در این بازی نتیجه بگیریم و عیدی خوبی به هواداران بدهیم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در مورد مصدومیت گابریل خاطرنشان کرد: من، دیگر بازیکنان و همچنین کادر فنی بابت این موضوع ناراحت شدیم. گابریل پسر و فوتبالیست خوبی است که نقش مهمی در خط هافبک ما داشت. مصدومیت گابریل اتفاقی ناراحت‌کننده بود و ظاهراً بیشتر از یک ماه او را در اختیار نخواهیم داشت. با این حال امیدوارم گابریل خیلی زود به جمع ما ملحق شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)