مرجع خبری پرسپولیس : هافبك تيم ملي فوتبال ايران گفت: حالا كه دوباره به تيم ملي دعوت شدم، تمام تلاشم را مي‌كنم در اين تيم بمانم.

 

محمد نوري درباره دعوت دوباره‌اش به تيم ملي فوتبال ايران، گفت: خوشحالم كه دوباره در تيم ملي هستم. تمام تلاشم را مي‌كنم تا همواره جزو بازيكنان اين تيم باشم. در حال حاضر شرايط خوبي دارم و در صورت صلاحديد كارلوس كي‌روش اميدوارم بتوانيم در بازي‌هاي آتي تيم ملي مقابل بحرين و اندونزي بازي كنم.

وي درباره وضعيت كنوني تيم ملي تصريح كرد: تيم ملي تمرينات خوبي را پشت سر گذاشته است و بازيكنان با انگيزه بالايي براي دو مسابقه آتي آماده مي‌شوند. ما مي‌توانيم بحرين را در خانه‌اش با نتيجه خوبي شكست دهيم، هرچند كارمان سخت است چرا كه بحريني‌ها براي جبران نتيجه شش بر صفر بازي رفت به ميدان مي‌آيند. همچنين برابر اندونزي هم كار آساني نداريم اما تيم ملي ايران قدرت بيشتري نسبت به حريفش داشته و اميدوارم از آن مسابقه هم دست پر از زمين خارج شويم.

 

 

نوري گفت: به لحاظ بدني و همينطور هماهنگي با ملي‌پوشان هيچ مشكلي ندارم و مي‌توانم در تركيب اصلي حاضر باشم. حال ممكن است سرمربي هر تصميمي بگيرد و من تبعيت مي‌كنم. تمام تلاشم را مي‌كنم. خودم را بيش از پيش به كادر فني ثابت كنم و در تيم ملي بمانم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)