دوشنبه 21 بهمن(13:14)

مرجع خبری پرسپولیس: هافبک تیم پرسپولیس در خصوص بازی حساس این تیم مقابل استقلال تهران گفت: با شکست استقلال نوار پیروزی های این تیم پایان می یابد.
پژمان نوری با بیان این مطلب اضافه کرد: پرسپولیس برای رسیدن به روزهای اوج خود باید استقلال را شکست دهد و 3 امتیاز را از آن خود سازد.اکنون همه شرایط در پرسپولیس برای پیروزی در مقابل استقلال آماده است و بازیکنان این تیم هیچ مشکلی ندارند ضمن آنکه تمرینات نیز به صورت مستمر و فشرده پیگیری خواهد شد.
وی افزود:

 ما با شکست دادن استقلال می توانیم به نوار پیروزی های این تیم پایان دهیم و از طرفی خود را به صدر جدول نزدیک کنیم زیرا در هفته های بعدی نیز استقلال قطعا دچار لغزش خواهد شد.
 هافبک پرسپولیس عنوان کرد: استقلال حریف دیرینه ما به حساب می آید و این تیم در این فصل نتایج خوبی را کسب کرده اما ما با تمام قوا در مقابل آنان ظاهر می شویم و از این بازی فقط پیروزی را خواهان می باشیم.
 پژمان نوری در پایان در خصوص آمدن وینگادا به پرسپولیس به گفت: از وینگادا شناختی ندارم زیرا با این مربی هنوز کار نکرده ام ولی این مربی سابقه خوبی را در کارنامه خود دارد و فکر کنم بتواند به پرسپولیس کمک کند.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)