پرسپولیس نیوز : کاپیتان پرسپولیس گفت: با آندرانیک تیموریان هیچ کری نداشتیم و او بعد از بازی تماس گرفت و از یکدیگر دلجویی کردیم.

 پرسپولیس باز هم در مسابقات لیگ متحمل شکست شد تا تعداد باخت‌های این تیم به عدد 10 برسد. با توجه به نتایج خوب پرسپولیس در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کمتر کسی انتظار شکست دوباره سرخپوشان در بازی‌های لیگ را داشت اما این اتفاق رخ داد تا ثابت شود بازیکنان این تیم انگیزه چندانی برای بازی‌های داخلی ندارند و تمرکز خود را روی بازی‌های آسیایی قرار داده‌اند. محمد نوری دلایل باخت تیمش را عنوان کرد.

این بار انتظار باخت پرسپولیس نمی‌رفت؟

بعد از 4،5 بازی خوب نتیجه گرفتن، شکست چیزی از ارزش‌های تیم ما کم نمی‌کند. ما در این بازی به اندازه کافی فرصت گلزنی داشتیم اما قدر آنها را ندانستیم. در فوتبال هم اگر گل نزنی نمی‌توانی به آنچه می‌خواهی برسی.

  به نظرت غیبت مهاجمان باعث شد که نتوانید از فرصت‌ها استفاده کنید؟

متاسفانه نوروزی و طارمی به خاطر مصدومیت این بازی را از دست دادند اما انصافا بازیکنان جانشین خیلی دونده و پر تلاش ظاهر شدند و از بدشانسی توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد. جذابیت فوتبال به همین است که نمی‌شود انتظار داشت همه موقعیت‌ها به گل تبدیل شود.

  برای هواداران پرسپولیس سخت است که تیمشان در چند بازی پی در پی در تبریز شکست بخورد، قبول داری‌؟

هیچ یک از ما بازیکنان هم دوست نداریم در تبریز بازنده باشیم اما 4،5 بازی است که در آنجا نتیجه نمی‌گیریم. این موضوع را به حساب جذابیت‌های فوتبال و بدشانسی‌های ما بگذارید چون دلیل دیگری نمی‌تواند داشته باشد.

  پرسپولیس چرا این قدر زود خسته شد، شما هنوز به مرحله حساس بازی‌ها نرسیده‌اید.

قبول دارم که هر چه جلوتر می‌رویم شرایط برای تیم ما سخت‌تر می‌شود و الان هم اصلا خسته نیستیم اما به عقیده من پرواز‌های نیمه شبی که به ازبکستان و در برگشت از این کشور داشتیم ما را خسته کرد. رفت‌و‌برگشت ما به ازبکستان به در نیمه شب انجام شد و همین مسئله کافی بود تا دو روز را از دست بدهیم و نتوانیم آن طور که باید ریکاوری داشته باشیم.

  در این شرایط باید سفری هم به نفت مسجد سلیمان داشته باشید!

بله این سفر هم می‌تواند خسته کننده باشد. از این جهت که مسجد سلیمان پرواز مستقیم ندارد و باید از اهواز با اتوبوس راهی این شهر شویم. انتظار ما از سازمان لیگ این است که این بازی را در تاریخ 9 فروردین برگزار کنند. هدف ما این است که با تمام قوا راهی عربستان شویم چرا که باید با جدی‌ترین رقیب خود در گروه بازی کنیم.

مگر سازمان لیگ به دنبال این نیست که نمایندگان ایران در آسیا بهتر نتیجه بگیرند تا سهمیه‌مان برای این بازی‌ها حفظ شود؟ پس شرایطی را فراهم کنند که ما با شرایط خوب راهی عربستان شویم. از مسئولان نفت مسجد سلیمان هم انتظار داریم که نگاه ملی به این قضیه داشته باشند و شرایط ما را درک کنند. البته نمی‌خواهم این طور برداشت شود که ما حاضر نیستیم در این وضعیت به مسجد سلیمان برویم بلکه با تمام قوا به این شهر رفته و بازی خود را انجام خواهیم داد. اگر اعتراضی به برنامه‌ریزی داریم فقط به این خاطر است که نمی‌خواهیم خسته به عربستان سفر کنیم.

  ظاهرا برای بازی‌های لیگ قهرمانان انگیزه بیشتری دارید؟

طبیعی است که لیگ قهرمانان برای ما در اولویت قرار داشته باشد. در حال حاضر از شانس زیادی برای صعود از گروه و آن هم به عنوان تیم اول برخورداریم و در مرحله حذفی هم اگر به تیم دوم گروه دیگر بخوریم شرایط برای صعود مهیا خواهد بود. در آن صورت می‌شود تیم را فصل بعد برای قهرمانی در آسیا بست. چه ایرادی دارد که به قهرمانی آسیا فکر کنیم و افتخاری نصیب ایران شود که سال‌هاست حسرت آن را می‌خوریم. برای فوتبال ایران خیلی زشت است که تیم‌های باشگاهی‌اش سال‌هاست در آسیا ناکام هستند. ما می‌توانیم این طلسم را بشکنیم به شرطی که مورد حمایت قرار گرفته و راهمان را درست طی کنیم.

  در بازی با تراکتورسازی با آندو خیلی کری داشتی، دلیل خاصی داشت؟

کری خاصی بین ما نبود. هر دو ما تلاش می‌کردیم بهترین عملکردمان را در زمین ارائه دهیم و طبیعی بود که برخوردهایی هم بین ما در زمین بازی رخ دهد.

 

  از آندو بابت برخوردهایی که در زمین بازی با یکدیگر داشتید ناراحت نیستی؟

نه اصلا دلخوری ندارم.  بعد از بازی او زنگ زد و از یکدیگر دلجویی کردیم. آندو حتی می‌خواست به فرودگاه بیاید که به او گفتم نیازی به این کار نیست.

  یعنی تیموریان برای عذرخواهی قصد آمدن به فرودگاه را داشت؟

نه نیازی به عذرخواهی نبود. ما سال‌هاست با یکدیگر رفیق هستیم و در زمین بازی هم هر اتفاقی رخ می‌دهد به خاطر حساسیت بازی و انگیزه بالای ما برای ارائه بهترین عملکرد است. این خاصیت فوتبال من و آندو است که در زمین با تمام وجود برای تیممان بازی می‌کنیم.

  هنوز هم معتقدی داور  دو پنالتی به نفع پرسپولیس در تبریز نگرفت؟

در صحنه‌ای که بازیکن حریف مرا در محوطه جریمه حریف سرنگون کرد مطمئن هستم که داور باید صددرصد پنالتی می‌گرفت.

  کی‌روش گفته نوری، رحمتی و خلعتبری جای در اردوی آینده تیم ملی ندارند!

درباره تیم ملی نظری ندارم و به تصمیم کادر فنی این تیم احترام می‌گذارم. برای تیم ملی کشورم نیز در همه بازی‌ها آرزوی موفیت و سربلندی را دارم.

  با کارت زردی که در بازی با تراکتورسازی از دریافت کردی دو کارته شدی‌؟

راستش نمی‌دانم دو کارته هستم یا اینکه می‌توانم در بازی بعد به میدان بروم. در سایت‌ها خواندم که محروم هستم و از باشگاه خواستم در این مورد از سازمان لیگ استعلام بگیرند. متاسفانه هر وقت در پست هافبک دفاعی بازی می‌کنم مجبور به زیاد خطا کردن می‌شوم و نتیجه آن هم کارت گرفتن و محروم شدن است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)