مرجع خبری پرسپولیس : بازیکن پرسپولیس گفت: هدف ما قهرمانی است و برای این مهم تلاش می‌کنیم.

 

محمد نوری پس از پیروزی 2 بر یک برابر مس سرچشمه گفت: خدا را شکر که پیروز شدیم. ۹۰ دقیقه حمله کردیم و هواداران هم تیم را حمایت کردند و سه امتیاز را گرفتیم. با این جمعیت زیادی که آمده بود اگر پیروز نمی‌شدیم دوباره هواداران با ما قهر می‌کردند.

 

پرسپولیس بهتر شده است.

وی در مورد وضعیت این تیم در روزهای آینده گفت: می‌خواهیم فاصله خود را با صدر جدول کم کنیم و هدفمان هم قهرمانی است. سخت است اما برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنیم.

نوری در مورد اینکه خطای پنالتی روی او انجام شد یا نه تاکید کرد: خطای پنالتی کاملا واضح بود. قرار نیست بازیکن حریف من را از وسط نصف کند تا پنالتی گرفته شود. یک ضربه کوچک در محوطه جریمه پنالتی است. همین که داور به او کارت زرد نشان نداد معنایش آن است که خطایش خفیف بوده است. من آنقدر در برنامه‌های تلویزیونی کارشناسی داوری را دیدم که خودم کارشناس شدم.

وی عنوان کرد: پرسپولیس هرچه دارد از هواداران است و ما اگر در بازی‌های آینده هم یکدل و منسجم بازی کنیم پیروز می‌شویم. بازی برابر تیم‌هایی که ۱۱ نفره دفاع می‌کنند سخت است آنها برای تک امتیاز به میدان می‌آیند. مس سرچشمه برای پیروزی به ورزشگاه آزادی نیامده بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)