خبرگزاری پرسپولیس :  هافبک پرسپولیس می‌گوید، هدف اصلی این تیم قهرمانی در جام حذفی است.

محمد نوری درباره شرایط کنونی پرسپولیس پیش از آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر اظهار کرد: "خوشبختانه وضعیت خیلی خوبی داریم. بعد از بازی با ملوان تمرین‌های خود را منظم پیگیری ‌کرده‌ و خودمان را برای ادامه لیگ آماده می‌کنیم. پرسپولیس در چهار – پنج بازی اول لیگ امتیازهای مهمی را از دست داد. در نیم فصل دوم چیزی برای از دست دادن نداریم. در همه بازی‌ها برای برد به میدان می‌رویم. مقابل نفت هم کار آسانی نداریم اما انگیزه‌مان بالاست و همه بازیکنان هم آماده‌اند تا همچنان هواداران را خوشحال نگه دارند."

نوری با اشاره به برد شش بر صفر تیمش برابر ملوان در جام حذفی گفت: "در آن بازی خیلی خوب بازی کردیم. نسبت به بازی‌های قبل تغییر سیستم‌ داده و موقعیت‌های بیشتری هم خلق می‌کردیم که نتیجه‌اش آن برد پر گل بود. برای برد به زمین آمده بودیم اما فکر نمی‌کردیم شش گل بزنیم. ضمن این که کاری به کری‌خوانی‌های بعضی بازیکنان حریف نداشتیم و بازی خودمان را انجام دادیم. قبول ندارم که قرعه ما در جام حذفی برای رسیدن به فینال آسان است تا به حال همه حریفان ما لیگ برتری بوده‌اند اما تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، باید همه تیم‌ها را برد. مسلما هدف اصلی پرسپولیس قهرمانی در جام حذفی است. امیدوارم با ادامه روند رو به رشدمان در بازی‌های لیگ هم نتایج خوبی را بگیریم."

نوری درباره حضور یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس گفت: "قبلا هم با گل‌محمدی کار کرده‌ام. وقتی در صبا بودم، او مدتی کاپیتان تیم بود و یک سال خیلی خوب با هم داشتیم. تجربه خوبی از کار کردن با او دارم. بدون شک حضور او به بیشتر شدن صمیمت میان بازیکنان کمک کرده و شوک مثبتی به تیم وارد شده است. او شناخت خوبی از تیم دارد. همه برای موفقیت پرسپولیس تلاش می‌کنیم."

وی با سرد خواندن رابطه بازیکنان و کادر فنی در زمان ژوزه گفت: "به نظر من این مساله کاملا طبیعی است که مربی خارجی در ایران این مشکل را داشته باشد و نتواند رابطه خوبی با بازیکنان برقرار کند. او هم از بازیکنان و فرهنگ فوتبال ما شناختی نداشت اما مربی بادانش حرفه‌ای بود و تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام داد."

نوری در پایان درباره دلیل سکوت خود در یک مقطع زمانی گفت: "دلیل شخصی داشتم و از کسی یا چیزی ناراحت نبودم. دوست داشتم مدتی تمرکزم را روی کارم بگذارم تا موفق باشم و هیچ مشکلی با رسانه‌ها و خبرنگاران نداشتم."

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)