پرسپولیس نیوز : محمد نوری می‌گوید پرسپولیس متحول شده اما معتقد است قهرمانی در لیگ برای این تیم خیلی سخت شده است.

محمد نوری پس از تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: من بازی پرسپولیس و سپاهان را از تلویزیون دیدم. واقعا بازیکنان پرسپولیس خیلی خوب بازی کردند و همه راضی بودند. خیلی خوشحالم که سه امتیاز را به دست آوردیم.

وی درباره دیدار بعدی پرسپولیس برابر آلومینیوم گفت: بازی خیلی سختی داریم. آلومینیوم موقعیت خوبی در جدول ندارد و خطر سقوط را احساس می‌کند. فکر می‌کنم بازی زیبایی از آب دربیاید و امیدوارم که ما باز هم پیروز شویم.

نوری درباره روند رو به رشد پرسپولیس در چند هفته گذشته گفت: ما در نیم فصل دوم با آمدن گل‌محمدی 10 – 11 بازی بدون باخت را پشت سر گذاشته‌ایم. البته سه، چهار مساوی مقابل تیم‌های بالای جدول داشتیم که در آن بازی‌ها هم می‌توانستیم پیروز باشیم اما برای گرفتن سهمیه تلاش می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که پرسپولیس شانسی برای قهرمانی دارد یا خیر گفت: قهرمانی برای ما خیلی سخت شده است. نیم نگاهی به آن داریم. امیدمان خیلی برای قهرمانی کم‌رنگ است اما همه تلاش خود را می‌کنیم. نتایج هفته‌های گذشته نشان می‌دهد که پرسپولیس متحول شده است.

هافبک پرسپولیس درباره شعارهای هواداران سپاهان علیه محسن بنگر و سید جلال حسینی هم گفت: به هر حال این مسائل همیشه در فوتبال وجود داشته. باید فرهنگ‌سازی شود و تماشاگران بدانند که بازیکنی که در تیم قبلی‌اش بوده، با غیرت همه تلاش خود را انجام داده است و درست نیست که وقتی به تیم دیگری می‌رود، به او توهین شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)