هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: من سال ها در اصفهان بودم و می دیدم که دائم می گفتند ورزشگاه نقش جهان به زودی افتتاح می شود و هنوز هم این اتفاق رخ نداده است. امیدوارم یادگار امام تبریز به سرنوشت نقش جهان دچار نشود .

محمد نوری، درباره حضور تیمش در جام حذفی اظهارداشت: ما می دانیم از جام حذفی چه می خواهیم در این جام چه می خواهیم. در جام  حذفی شما می توانید با 5، 6 بازی سهمیه جام باشگاه های آسیا را کسب کنید اما همین کار را در لیگ باید با 30 بازی انجام بدهید. ما این جام را جدی می گیریم و حریف مان را دست کم نخواهیم گرفت.

تیم حریف انگیزه های فراوانی دارد

وی در ادامه گفت: در همه جای دنیا اینگونه است که تیم های گمنام در جام  حذفی با تمام توان خود برابر تیم های بزرگ قرار می گیرند. یادم است چند سال قبل که با پرسپولیس در همین جام حذفی باتیمی از سیرجان بازی داشتیم کار به پنالتی کشید و به دشواری آنها را شکست دادیم. مسلما تیمی که از یاسوج می آیدخیلی انگیزه دارد. آنها هم می خواهند مقابل چشمان آقای قلعه نویی بهترین عملکرد را داشته باشند و شایدهم برخی بازیکنان آنها بازیکنان تیم ما را دوست داشته باشند و آنها را الگوی خود بدانند و به همین دلیل می آیند تا بهترین بازی را انجام دهند.

از خودم راضی هستم

نوری اضافه کرد: ما تیم خوبی داریم که در صدر جدول ایستاده ایم. این درست است که تیم ها می آیند جلوی ما بسته بازی می کنند اما ما روند بسیار خوبی را پشت سر گذاشته ایم. من هم در اکثر بازی ها حضور داشته ام و در دو، سه بازی هم از نیمه دوم به میدان رفته ام. بدنم بهتر شده است و روز به روز بهتر می شوم و تمام  توانم را برای موفقیت تراکتورسازی می گذارم. تا اینجای کار از عملکرد خودم رضایت دارم.

فریب این صدرنشینی را نمی خوریم

وی درباره صدرنشینی تراکتورسازی گفت: با همت بچه ها و درایت کادر فنی زیر سایه حمایت های هوادارن مان امروز در صدر جدول لیگ برتر هستیم ولی خودمان می دانیم که کارمان سخت است. ما گول این صدرنشینی را نمی خوریم. گول این حرف که می گویند تراکتورسازی پرمهره ترین تیم ایران است را هم نمی خوریم. این مسایل ما را به حاشیه می برد. تجربه نشان داده است تیم هایی در ایران 25 هفته صدر  جدول بوده اند و در آخر سوم یا چهارم شدند. شما همین فصل قبل را در نظر بگیرید تا متوجه منظور من بشوید.

بنگر قصد خداحافظی ندارد

نوری درباره این شایعه که محسن بنگر در نیم فصل خیال خداحافظی از فوتبال را دارد خاطرنشان کرد: محسن باتمام وجودش صبح و بعدازظهر تمرین می کند. این حرف ها حاشیه سازی است. ما همگی می خواهیم تا آخر فصل با تمام وجودمان تلاش کنیم تا تراکتورسازی به آنچه لیاقتش را دارد برسد.

حیف که نمی توانم فردا در کپورچال باشم

همبازی اسبق هادی نوروزی درباره سالگرد درگذشت وی گفت: جا دارد باز هم به خانواده هادی عزیز و جامعه فوتبال به خصوص هواداران پرسپولیس تسلیت بگویم. هادی دوست صمیمی ما بود و خیلی زحمت کشید و هنوز باورم نمی شود که او در کنارمان نیست. دو روز پیش محسن (بنگر) چند تا عکس قدیمی از من و خودش و هادی برایم فرستاد که وقتی عکس ها را نگاه می کردم باورم نمی شد که هادی دیگر کنار ما نیست. متاسفانه نمی توانم فردا به مراسم او بروم چون درگیر بازی جام حذفی هستیم اما حتما به زودی بر سر مزارش حاضر می شوم. من هادی را خیلی دوست داشتم و او در سال هایی که با هم در پرسپولیس بودیم به من کمک های زیادی کرد.

سروش مشورت بخواهد، تجربه ام را در اختیارش می گذارم

نوری درباره حرف و حدیث هایی که این روزها پیرامون جدایی سروش رفیعی از تراکتورسازی به گوش می رسد بیان داشت: به نظر من سروش در مقطعی از فوتبال خود قرار دارد که باید خودش بهترین تصمیم رابگیرد. او در این 5، 6 بازی هرچه داشته برای تراکتورسازی گذاشته است. تا این لحظه درباره رفتن یا ماندنش با من حرفی نزده اما با شناختی که از شخصیت  او دارم می دانم بهترین تصمیم را می گیرد. اگر هم از من مشورتی بخواهد با کمال میل تجربیاتم را در اختیار او قرار می دهم. اصلا شاید از اروپا و کشورهای عربی پیشنهاد داشته باشد و به آنجا برود. ممکن هم هست تا پایان فصل در تراکتورسازی بماند. من او را دوست دارم و معتقدم می تواند خیلی راحت در اروپا فوتبال بازی کند.

تقابل احتمالی با پرسپولیس در جام حذفی

وی درباره احتمال رویارویی دوباره اش با تیم سابقش پرسپولیس در جام  حذفی اذعان داشت: جدول را که نگاه می کردم متوجه شدم که سمت ما قرعه خیلی سخت تر است البته جام حذفی در همه جای دنیا اینگونه است و تیم های بزرگ در یک مقطع از مسابقات به هم می خورند. ما با پرسپولیس دو سال به فینال جام حذفی رفتیم. بردو باخت را هم تجربه کردیم . زیبایی فوتبال به همین مسایل است.

تعطیلی لیگ

نوری درباره وقفه های طولانی مدت لیگ اظهار داشت: همه حرف ها را دیگران زده اند. اگر بخواهیم از منظر باشگاه به قضیه نگاه کنیم خب طبیعی است این تعطیلی ها به تراکتورسازی ضربه می زند ما در ابتدای لیگ با مساوی شروع کردیم و بعد به دو برد رسیدیم. پس از تعطیلی لیگ باز هم روند ما متوقف شد. با این حال هدف اصلی لیگ ایجاد یک تیم ملی قدرتمند است. همه ما دوست داریم تیم ملی به جام جهانی برود. امیدوارم در این زمینه تعامل ایجاد شود. ما دو بازی سخت برابر کره و ازبکستان داریم که به نظرم بازی با کره به مراتب سخت تر است. معتقدم حالا که لیگ را تعطیل می کنیم انشاالله تیم ملی هم به جام جهانی برود.

امیدوارم یادگار امام به سرنوشت نقش جهان دچار نشود

هافبک باتجربه تراکتورسازی درباره آماده نشدن ورزشگاه یادگار امام تبریز گفت: تراکتورسازی با این نفرات و با این نوع فوتبال مدرن که بازی می کند می توانددر هر بازی حداقل 50هزار نفر را به ورزشگاه یادگار امام بکشاند اما ما مجبوریم در زمین تمرینی مان مسابقه بدهیم. در بازی با پرسپولیس هواداران ما مقصر آن اتفاقات نبودند. مقصر کسانی بودند که نتوانستند ورزشگاه یادگار را آماده کنند. امیدوارم قبل از آنکه یک بازی مهم دیگر از راه برسد ورزشگاه آماده شود. من سال ها در اصفهان بودم و می دیدم که دائم می گفتند ورزشگاه نقش جهان به زودی افتتاح می شود و هنوز هم این اتفاق رخ نداده است. امیدوارم یادگار امام تبریز به سرنوشت نقش جهان دچا رنشود و همانطور که وعده داده اند در تاریخ 10 مهر آماده شود تا ما حداقل بتوانیم در بازی با فولاد از آن ورزشگاه استفاده کنیم. تیم ما روی زمین فوتبال بازی می کند و می توانیم در هر مسابقه 300، 400 پاس بدهیم. اما این کار مستلزم داشتن زمینی هموار است که اکنون از آن محروم هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)