داور اعصاب ما را بهم ریخت
مرجع خبری پرسپولیس : پرسپولیس در شرایطی به مصاف تیم الوحده امارات رفت که بازی قبلی خود در جام باشگاههای آسیا را با شکست پشت سر گذاشته بود و به 3 امتیاز این بازی احتیاج مبرمی داشت در نهایت به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دست پیدا نکرد.

محمد نوری هافبک پرسپولیس در خصوص بازی مقابل الوحده اظهارداشت: ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و حتی در 20 دقیقه ابتدایی بازی نیز موقعیت‌های گلزنی داشتیم که متأسفانه به هدر رفت.

وی در ادامه افزود: تیم الوحده نیز مثل تمامی تیمهای عربی فقط ضدفوتبال بازی می‌کرد و همین موضوع باعث شد تا سرعت بازی پایین بیاید و متأسفانه بازی به تساوی بکشد.

محمد نوری با اشاره به اینکه تیم الوحده صرفا برای کسب حداقل امتیاز به تهران آ‌مده بود،‌ خاطرنشان کرد: قصد توجیه کردن تساوی را ندارم اما داوری واقعا افتضاح بود و چند پنالتی ما را نگرفت و طوری قضاوت کرد که اعصاب بچه‌ها خورد شده بود و تمرکز خود را از دست داده بودند.

نوری در پایان با اشاره به نتایج سایر تیمهای ایرانی حاضر در جام باشگاههای آسیا اظهارداشت: از صمیم قلب دوست داشتم تا استقلال نتیجه بگیرد چراکه دیگر بحث رنگ مطرح نیست و موفقیت هر کدام از تیمها باعث سربلندی نام ایران می‌شود. ما هم هنوز فرصت داریم تا از گروه خود صعود کنیم و نباید همه چیز را تمام شده بدانیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)