پرسپولیس نیوز : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اعتراض برخی از بازیکنان این تیم به نیمکت‌نشینی و تعویض گفت: این کارها در پرسپولیس معنی ندارد و قطعا سرمربی و کمیته انضباطی برخوردهای لازم را با بازیکنان خاطی خواهند داشت.

محمد نوری  در مورد اولین بازی پرسپولیس در جام حذفی، آینده این تیم و مسائل حاشیه‌ای این روزها به سوالات پاسخ داد. مصاحبه با وی را بخوانید:

 

در مورد برد پرسپولیس مقابل تیم بوشهری و تقابل با راه آهن در مرحله بعد چه صحبتی داری؟

ما بازی خوبی را انجام دادیم و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم، ضمن اینکه این طور بازی‌ها همیشه سخت است.خوشحالم که بردیم و در مرحله بعد هم با راه آهن بازی داریم که واقعا سخت است. امیدوارم تیم ما برنده باشد و به مراحل بالاتر برویم. در جام حذفی هدفی جز قهرمانی نداریم.

 برخی معتقدند فعلا نمی‌توان پرسپولیس را مدعی قهرمانی در لیگ برتر دانست. نظر تو در این باره چیست؟

ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و توجهی به این حرف‌ها نداریم. مطمئنا پرسپولیس امسال هم مدعی جدی خواهد بود. ما باید در بازی‌های باقی مانده تا پایان نیم فصل، خوب امتیاز بگیریم تا از دست دادن امتیاز در بازی‌های قبلی را جبران کنیم.

 این روزها بازیکنان پرسپولیس نسبت به نیمکت‌نشینی یا تعویض اعتراض می‌کنند. در این خصوص چه نظری داری؟

مطمئنا سرمربی تیم و باشگاه در این خصوص تصمیمات لازم را خواهند گرفت. نیمکت‌نشینی در پرسپولیس هم باید برای هر بازیکن افتخار بزرگی باشد. هیچ بازیکنی نباید به خودش اجازه دهد که با این کارها تیم را به حاشیه ببرد. پرسپولیس جای اعتراض کردن به تعویض یا ناز کردن نیست. بازیکنان باید بدانند پیراهن چه تیمی را بر تن کرده‌اند، البته گاهی اوقات هم روی بازیکن فشار است ولی مطئنا این چیزها در آینده دیده نخواهد شد.

 راستی چرا اخبار پرسپولیس خیلی راحت به بیرون درز پیدا می کند؟ می‌گویند پرسپولیس جاسوس دارد.

این کارها که اخبار تیم را به بیرون می‌دهند کار آدم‌های ضعیف است. مطمئنا برای باشگاه کاری ندارد که جاسوس تیم را پیدا کند ولی این کارها آخر و عاقبت ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)