پرسپولیس نیوز : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر با این وضعیت در آسیا حاضر شویم در گروهی که ۴ تیم دارد، پنجم نشویم، قطعا چهارم خواهیم شد.

محمد نوری در خصوص حضورش در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: برای حل مشکل خروجی‌ام به فدراسیون آمدم که خدا را شکر با پیگیری مسئولان فدراسیون و وکیلم مشکلم تا فردا شب حل خواهد شد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، چهارشنبه شب راهی آفریقا می‌شوم.

وی افزود: برای بازگشت دوباره به تیم ملی خیلی تلاش کردم. واقعا حیف بود که این اردو را از دست بدهم ضمن اینکه کی‌روش حساب خاصی روی من باز کرده و امیدوارم بتوانم انتظارات او را برآورده کنم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به وضعیت این تیم، گفت: به عقیده من پرسپولیس بدترین شرایط چند سال اخیر خود را سپری می‌کند. شرایط به شکلی است که مربی نمی‌داند برای جذب بازیکن باید با چه کسی صحبت کند. بازیکنان مشکل خروج از کشور دارند اما سر در گم هستند. بعضی نفرات قصد جدایی از تیم را دارند اما نمی‌دانند با چه کسی باید صحبت کنند. این وضعیت اصلا در شأن پرسپولیس نیست.

نوری افزود: لیست خروجی و خرید باشگاه پرسپولیس هنوز مشخص نشده است. قبلا هم گفته‌ام اگر قرار باشد با این وضعیت به آسیا برویم در گروه 4 تیمی اگر پنجم نشویم قطعا چهارم خواهیم شد. الان زمان یارگیری است و نباید این فرصت را از دست بدهیم.

وی در مورد اظهارات تاج مبنی بر عدم نتیجه‌گیری نمایندگان ایران در آسیا با توجه به مشکلاتی که دارند، گفت: من سال‌های زیادی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بازی کرده‌ام. تیم‌های آسیایی از بازیکنان خارجی خیلی خوب و تاثیرگذاری استفاده می‌کنند. بازیکنانی که مبلغ قرارداد آنها تقریبا کل قرارداد بازیکنان پرسپولیس است. البته من نمی‌گویم بازیکنی در آن سطح جذب کنیم بلکه اگر دنبال بازیکن خارجی هستیم باید بازیکنی بالاتر از سطح خودمان به خدمت بگیریم. در کل با شرایطی که داریم کارمان در آسیا خیلی سخت است و باید در یارگیری نهایت دقت را داشته باشیم.

کاپیتان پرسپولیس در مورد تیم ملی نیز اظهار داشت: شرایط تیم ملی خوب است. همه باید کمک کنند تا کی‌روش برنامه‌هایش را پیش ببرد. اگر اهداف کی‌روش عملی شود ما می‌توانیم در آسیا قهرمان شویم.

نوری در مورد اینکه بازیکنان سرباز نمی‌توانند تیم ملی را در جام ملت‌های آسیا همراهی کنند و این به تیم ملی ضربه می‌زند، تاکید کرد: بازیکنانی که با چنین مشکلاتی مواجه هستند از نفرات تاثیرگذار تیم ملی به حساب می‌آیند. می‌توان آنها را قهرمان ملی دانست و از این طریق مشکل آنها را حل کرد. به هر حال امیدوارم راه‌حلی برای مشکل این نفرات پیدا شود تا آنها بتوانند کمک حال تیم ملی در جام ملت‌های آسیا شوند.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا درست است که از یک تیم‌ قطری پیشنهاد دارد، گفت: بله پیشنهادی به دستم رسیده اما هنوز در مورد آن فکر نکرده‌ام.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)