پرسپولیس نیوز : محمد نوری معتقد است مصدومیت و بدشانسی او را از ترکیب اصلی پرسپولیس دور کرده ولی نباید او را بازیکن ذخیره پرسپولیس دانست.

بازی با مس برای شما جبنه انتقامی دارد یا نزدیک شدن به مکان های بالاتر از ششمی؟
در بازی با را ه آهن واقعا سه امتیاز بد را از دست دادیم. توپ هایمان در این دیدار تبدیل به گل نشد و روی تک موقعیت راه آهن به این تیم باختیم. مس هم تیم بسیار خوبی است و از زمانی که لوکا به این تیم آمده آنها تیم خوبی شده اند، خصوصا اینکه لوکا سازمان دفاعی مس را بهتر کرده است.

چرا در پرسپولیسِ یحیی گل محمدی بیشتر ذخیره هستی؟
نه، اصلاً این حرف درست نیست. چون من در بازی با سپاهان سه اخطاره بودم و در بازی بعدی اش هم مصدوم بودم و تا دوباره به شرایط ایده آل برسم مدتی زمان می برد، به همین دلیل ناخواسته چند بازی در ارنج ثابت نبودم.

اما صحبت هایی هست که یحیی با تو اختلاف دارد؟
من با یحیی هیچ اختلافی ندارم. او کاپیتان من بوده و در کنارش بازی کرده ام و حتی اگر تا آخر فصل هم بازی نکنم هیچ ایرادی ندارد. از سوی دیگر از زمانی که آقا یحیی به پرسپولیس آمده من پنج گل زده ام و هفت هشت پاس منجر به گل برای هم تیمی هایم مهیا کرده ام.

نگفتی آیا واقعاً در پرسپولیس تبدیل به بازیکن ذخیره شده ای؟
من دوست دارم بازی کنم و گل بزنم اما وقتی بازیکنی دو سه بازی بیرون می نشیند، نمی توان گفت او ذخیره شده است. برای من مهم پیروزی تیم است.

اما بر خلاف سال های قبل، از زمان حضور گل محمدی از تو کمتر در ترکیب ثابت استفاده شده؟
سیستم مورد علاقه آقا یحیی استفاده از سیستم نوبتی نیست. سرمربی ما از سیستم 2-4-4 خطی یا 2-4-4 لوزی و یا سیستم 3-3-4 استفاده می کند. معمولا در سیستم 2-4-4 خطی که سرمربی ما از دو هافبک دفاعی استفاده می کند، از من که هافبک نفوذی هستم استفاده نمی کند اما با وجود آنکه برخی بازی ها نبودم شاید من چهارمین بازیکن برتر بین بازیکنان پرسپولیس به لحاظ بازی کردن باشم.

نقش نیلسون را تا چه اندازه مهم و تاثیر گذار می دانی؟
نیلسون دروازه بانی است که واقعا گل زدن به او سخت است. دروازه بان در فوتبال با اهمیت ترین پست است و من هم فکر می کنم در این سه چهار سالی که در پرسپولیس بوده ام او جزو یکی از بهترین بازیکنان و دروازه بان هایی بوده که من با او کار کرده ام.

چه تیمی به نظر تو از بین سه تیم مدعی شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ دارد؟
هنوز پنج بازی از لیگ باقی مانده. هر سه تیم هم در لیگ قهرمانان آسیا درگیر بازی ها هستند. به همین دلیل من فکر می کنم مدعیان ریزش امتیازی زیادی در بازی های آینده شان داشته باشند. به همین دلیل نمی توان گفت شانس کدام تیم برای قهرمانی بیشتر است. با این وجود من فکر می کنم نیمکت سپاهان و استقلال پرمهره تر از تراکتورسازی است. به همین دلیل شانس این تیم ها را برای قهرمانی بیشتر از تراکتور می دانم.

و نهایتاً از بین سپاهان و استقلال شانس کدام از تیم ها را برای قهرمانی بیشتر می دانی؟
من چون خودم در سپاهان بازی کردم دوست دارم سپاهان قهرمان لیگ شود.

واقعا تو در جام حذفی دو اخطاره هستی؟
من دو اخطاره نیستم و فقط یک اخطار در جام حذفی مقابل نفت تهران گرفته ام. حرف هایی هم که در مورد من در برنامه 90 زدند که من مقابل ذوب آهن کارت گرفتم و دو اخطاره شدم، اصلاً درست نیست چون غلامرضا رضایی مقابل ذوب آهن کارت گرفت و من کارتی از داور نگرفتم.

در جام حذفی قادر به بردن داماش هستید؟
هدف ما در جام حذفی فقط قهرمانی است، بنابراین باید داماش را ببریم تا جام را بالای سر ببریم و با این نفرات باید قهرمان جام حذفی شویم. من فکر می کنم با قرعه ای که در جام حذفی با آن مواجه بودیم، از بقیه تیم ها برای قهرمانی مستحق تر و شایسته تریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)