پرسپولیس نیوز :کاپیتان تیم فوتبال مسیمیر قطر گفت: زمانی که به مسیمیر آمدم شناخت زیادی از این تیم نداشتم اما حضورم در این تیم مزایا و معایبی به همراه داشت.

محمد نوری درباره اینکه آیا باشگاه مسیمیر قطر برای تولد او برنامه‌ای دارد یا نه؟ گفت: تیم ما که یک هفته تعطیل بود و تازه قرار است از امروز تمریناتمان آغاز شود و طبیعتا باشگاه اگر بخواهد برنامه‌ای برای تولد من داشته باشد امروز مشخص می‌شود و اگر برنامه‌ای هم نداشتند که هیچ!

وی درباره وضعیت تیم مسیمیر ادامه داد: شرایط تیم ما بد نیست اما شانس کمی برای ماندن در لیگ ستارگان قطر داریم. مدیران باشگاه هم تمرکزشان را بر روی سال بعد گذاشتند و به دنبال این هستند تا سال بعد تیم خوبی داشته باشند. موضوعی که وجود دارد این است که فاصله امتیازی ما با تیم‌های دیگر زیاد است و به همین دلیل شانس بسیار کمی برای ماندن در لیگ ستارگان قطر داریم.

کاپیتان ایرانی تیم فوتبال مسیمیر در پاسخ به این سوال که اگر این تیم به لیگ پایین‌تر سقوط کند آیا باز هم در این تیم باقی خواهی ماند یا نه؟ اظهار داشت: احتمالش کم است که در این تیم بمانم. هرچند که مدیران این باشگاه خواهان باقی ماندن من هستند و حتی پیشنهاد تمدید قرارداد به من داده است. هنوز پاسخی به این پیشنهاد ندادم. معلوم هم نیست که برنامه‌ام برای سال آینده چه خواهد بود. فعلا تصمیمی در این باره ندارم و باید به پایان رسیدن این فصل فکر کنم.

نوری درمورد اینکه آیا از شرایطش در تیم مسیمیر راضی هست یا خیر افزود: من شناخت کافی از این باشگاه نداشتم اما آمدنم به لیگ قطر یکسری معایب و یکسری مزایا داشت. مزایای آن این بود که در فوتبال آسیا بیشتر شناخته شدم و توانستم مقابل بازیکنان بزرگ فوتبال همانند ژاوی بازی کنم و معایب آن هم این بود که تیم ضعیفی داشتیم و من تجربه حضور در چنین شرایطی را نداشتم.

وی در مورد اینکه آیا بازی‌های پرسپولیس را پیگیری می‌کند، افزود: قطعا همینطور است. پرسپولیس تیم محبوب من است و اگر تمرین یا بازی نداشته باشیم بدون شک بازی‌های این تیم را می‌بیند. پرسپولیس تیم خوبی است و امسال هم شرایط خوبی دارد و همه فوتبالیست‌ها دوست دارند روزی پیراهن این تیم را بر تن کنند.

کاپیتان پیشین تیم پرسپولیس تصریح کرد: با این همه من تصمیمم را گرفته بودم که به خارج از کشور آمده و فوتبالم را در بیرون از ایران ادامه دهم. آن هم زمانی که اتفاقاتی رخ داده بود که قصد ندارم به گذشته برگشته و به آنها فکر کنم. من اخلاقی دارم و آن این است که خیلی به گذشته‌ها‌ فکر نمی‌کنم و همیشه مسیر حرکت من رو به جلو است. به همین دلیل حسرت گذشته‌ها را هم نمی‌خورم.

بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس در مورد مشکلاتی که برای سوشا مکانی دروازه‌بان این تیم پیش آمده و او را دچار مشکلاتی کرده افزود: این اتفاق را شنیده‌ام اما نمی‌خواهم به آن وارد شوم چون عادت ندارم در زندگی شخصی افراد وارد شوم. هرچه که هست امیدوارم این مسئله ختم به خیر شود اما فکر می‌کنم این موضوع بیش از اندازه بزرگ‌نمایی شده است. باور کنید با اینکه می‌گویند عکس و فیلم این مسئله بیرون آمده اما من هیچ کدام از آنها را ندیدم. اعتقاد دارم نباید به زندگی خصوصی مردم وارد شد.

وی خاطرنشان نکرد: به هر حال هر کسی به خصوص افراد شناخته شده باید مراقب زندگی شخصی خودشان باشند چراکه عده‌ای به دنبال این هستند تا از افراد مشهور آتو بگیرند. به هر حال این مسائل کار درستی نیست و نباید کسی عکس و فیلم خصوصی دیگران را منتشر کرد و امیدوارم این فرهنگ در ایران هم جا بیفتد.

نوری درباره حضور تیم امید در قطر برای شرکت در مسابقات مقدماتی المپیک 2016 و اینکه آیا به اردوی این تیم می‌رود یا نه؟ گفت: من با حبیب کاشانی مدیر تیم امید روز گذشته در این باره صحبت کردم و قرار شد امروز به اردوی این تیم بروم اما متوجه شدم که حبیب کاشانی در غم از دست دادن دامادشان عزادار شده که از همین جا به او و خانواده محترمش تسلیت می‌گویم. با این همه به احتمال بسیار زیاد امروز به اردوی تیم امید خواهم رفت تا با مربیان و بازیکنان این تیم دیدار کنم.

کاپیتان تیم مسیمیر در پایان در پاسخ به این سوال که آیا برای دیدن بازی‌های تیم امید به استادیوم خواهد رفت یا نه؟ افزود: قطعا این کار را خواهم کرد چراکه آرزوی من این است بعد از سال‌ها تیم امید المپیکی شود. تیم امید کشورمان بازیکنان و مربیان خوبی دارد و امیدوارم این شانس را داشته باشم تا آنها پس از سال‌ها به المپیک بروند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)