مرجع خبری پرسپولیس : هافبك تيم فوتبال ملوان بندر‌انزلي گفت: به پرسپوليس برنمي گردم، چون به مردم انزلي و باشگاه قول داده‌ام و به آن پايبند هستم.

پژمان نوري در خصوص شايعه برگشتش به پرسپوليس اظهار داشت: صحبت‌هايم را قبلا گفته‌ام و دوست ندارم با احساسات ميليون‌ها هوادار پرسپوليس بازي كنم. پس بهتر است ديگر به اين موضوع پرداخته نشود.
وي افزود: پرونده من در پرسپوليس بسته شده است و فقط به فكر خدمت به ملوان هستم. آنهايي كه راحت مي‌گويند احتمال برگشت من وجود دارد نمي پرسند كه چطور بايد جواب هواداران و فوتباليست‌هاي جوان ملوان را بدهم؟ مردم انزلي با حمايت خود مرا شرمنده كرده اند و وظيفه دارم با انجام بازي هاي خوب، پاسخ اين محبت ها را بدهم.
نوري ادامه داد: در ملوان روزانه 2 نوبت تمرين مي كنيم. اميدوارم هر چه سريعتر تيم ما كامل شود تا به طور جدي تر تمرينات را دنبال كنيم و براي ليگ آماده شويم.
نوري در مورد رويارويي با تيم سابق خود خاطر نشان كرد: براي پرسپوليس از صميم قلب آرزوي موفقيت مي‌كنم و اميدوارم كه اين تيم در ليگ نهم موفق باشد. بازي‌كردن با پيراهن ملوان مقابل پرسپوليس برايم سخت است همانطور كه بازي با پيراهن پرسپوليس مقابل ملوان آزار‌دهنده بود؛ اما در فوتبال حرفه‌اي بدين مسائل نبايد توجه كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)