قهرمانی جام حذفی را می خواهیم

مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با تقدیر از حضور پرشور هواداران پرسپولیس گفت: هدفمان از روز نخست قهرمانی در جام حذفی بود.

 

محمد نوری پس از پیروزی برابر سپاهان ضمن بیان مطلب فوق گفت: ما در این مسابقه تیم بزرگی را شکست دادیم، سپاهان بازیکنان ملی پوش بسیاری دارد و پیروزی برابر آنها در چنین مسابقه‌ای بسیار ارزشمند و مهم بود.

 

وی خاطرنشان کرد: در این مسابقه 17-18 ملی‌پوش در زمین بودند و همین مسئله باعث شد تماشاگران شاهد بازی زیبایی باشند. البته پیروزی پرسپولیس در این دیدار اهمیت زیادی داشت که با تلاش بازیکنان و حمایت پرشور هواداران توانستیم با پیروزی مقابل سپاهان به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس این پیروزی را به هواداران این تیم تبریک گفت و افزود: گرچه کار سختی در اهواز پیش رو داریم اما از روز نخست هدفمان قهرمانی در جام حذفی است که امیدوارم با تلاش کادرفنی و بازیکنان همانند سال گذشته این جام مهم را به هواداران هدیه دهیم و فصل آینده هم در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشیم.

 

 

نوری در پایان با بیان اینکه در جریان این بازی از ناحیه زانو مصدوم شد و با تحمل درد زیادی به بازی ادامه داد، در مورد ضربه پنالتی‌اش که حرف و حدیث بسیاری را به همراه داشت، گفت: من دو قدم پیش از زدن ضربه مکث کردم و طبق قانون جدید فیفا حرکتم مشکلی نداشت، پس گلی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندم، کاملا صحیح بود.

 

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی که یکشنبه شب در ورزشگاه آزادی برگزار شد در نهایت به برتری 4 بر 2 سرخپوشان در ضربات پنالتی انجامید.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)