پرسپولیس نیوز : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به فدراسیون رفتم تا با اسدی دیدار کنم اما متاسفانه موفق نشدم او را ببینم.

محمد نوری  درباره آخرین وضعیت خودش با پرسپولیساظهار داشت: هنوز اکثر بازیکنان پرسپولیس تکلیف قراردادشان را روشن نکرده اند. البته من با آنها کاری ندارم و درباره خودم باید بگویم هنوز صحبتی با مسئولان باشگاه نداشته ام و منتظر روزهای آینده هستم. فعلا نمی خواهم بیشتر از این درباره وضعیتم با پرسپولیس صحبت کنم چون هنوز چیزی مشخص نیست.

وی در ادامه درباره وضعیت مبهم باشگاه و نداشتن مدیرعامل خاطرنشان کرد: وضعیت مدیریتی باشگاه هنوز مشخص نیست و همه بلاتکلیف هستند. وضعیت مالی تیم نیز خراب است ولی با این حال ظرف دو، سه روز آینده تکلیف خودم را روشن می کنم.

کاپیتان تیم پرسپولیس در خصوص اینکه آیا از سایر تیمهای لیگ برتری پیشنهاد دارد، بیان داشت: اجازه بدهید اول وضعیتم با پرسپولیس مشخص شود و بعد از آن درباره پیشنهادات دیگر صحبت می کنیم.

وی در خصوص اینکه روزنامه هواداری پرسپولیس اعلام کرده نوروزی کاپیتان این تیم در فصل آینده در غیاب نوری خواهد بود، تصریح کرد: اصلا نمی خواهم به این مسائل ورود کنم چون به غیر از حاشیه، عایدی دیگری ندارد.

کاپیتان تیم پرسپولیس درباره پیشنهاد تیم قطری اذعان داشت: این پیشنهاد جدی است و در حال فکر کردن به آن هستم. البته دوست دارم قبل از آن تکلیفم با پرسپولیس روشن شود و بعد به این قرارداد خارجی فکر کنم. در این مدت صحبتهای زیادی پیرامون این موضوع مطرح شده اما سعی می کنم اول تکلیفم با پرسپولیس مشخص شود و اگر به توافق نرسیدم، به قطر و سایر پیشنهادات فکر کنم.

نوری درباره حضورش در فدراسیون فوتبال گفت: به فدراسیون رفتم تا با اسدی دیدار کنم اما متاسفانه موفق نشدم او را ببینم. برای پیگیری کار شخصی آمده بودم که به من گفتند اسدی با رییس فدراسیون جلسه دارد و به همین خاطر موفق به ملاقات با دبیرکل فدراسیون نشدم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)