پرسپولیس نیوز : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و کسانی می‌توانند در این تیم موفق شوند که بزرگ فکر کنند.

محمد نوری در خصوص شرایط پرسپولیس پس از صعود در جام حذفی و پیش از دیدار این هفته این تیم در لیگ برتر مقابل پیکان، صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:
 

 علت حضور نداشتنت در تمرین دیروز چه بود؟

من از کادر فنی اجازه گرفته بودم تا در تمرین شرکت نکنم اما باید بگویم که خودم خوشبختانه شرایط خوبی دارم و ورم معده‌ام بهتر شده هر چند که روزی سه آنتی‌بیوتیک می‌‌خورم.

 از برد سخت مقابل راه آهن در جام حذفی هم صحبت کن.

باید به استیلی به خاطر تیم خوبش تبریک بگویم و ما هم بازی سختی مقابل این تیم داشتیم. روی یک غافلگیری در این بازی گل خوردیم و همین موضوع کار ما را سخت کرد اما در نیمه دوم روی پاس خوب هادی نوروزی گل زدم و این شانس را پیدا کردیم تا در وقت‌های اضافه و پنالتی از سد راه آهن بگذریم اما وقتی بازی به پنالتی رسید خیال ما راحت بود چرا که سوشا مکانی پنالتی‌گیر است و ما مطمئن بودیم که پیروز می‌شویم.

 چرا پرسپولیس در زدن ضربات آخر ناموفق عمل می‌کند؟

خب ما در موقعیت‌سازی خوب هستیم اما قبول دارم که ضربات آخر را خوب نمی‌زنیم.

 این موضوع به دلیل فشاری است که روی تیم قرار دارد؟

بله قطعا فشار روحی در این مسائل تأثیرگذار است اما باید قبول کرد که پرسپولیس تیمی بزرگ است و کسانی در این تیم موفق می‌شوند که بزرگ فکر کنند و ما هم از این به بعد باید بیشتر سعی کنیم تا در زدن ضربات آخر عملکرد خوبی داشته باشیم.

 درباره گلی که به راه آهن زدی حرف و حدیث زیاد است و حتی گفته می‌شود که با دست این توپ را گل کردی.

اگر با دست گل می‌زدم که حتما این مسئله را می‌گفتم. من با سر توپ را درون دروازه کردم اما چون روی هوا بودم دست چپم را بالا آوردم که از خودم محافظت کنم و به تیر دروازه نخورم و حتی دیدید که بعد از گل درون دروازه افتادم اما در تصاویری که ثبت شده زاویه دوربین عکاسان به گونه‌ای است که انگار من با دست این توپ را گل کردم و این در حالی است که این موضوع صحت ندارد.

 پرسپولیس این هفته مقابل پیکان در لیگ برتر بازی می‌کند. فکر می‌کنی در این بازی چه نتیجه‌ای کسب می‌کنید؟

پیکان تیم خوبی است و ما کار راحتی مقابل این تیم نداریم چرا که آنها حریف سرسختی برای ما هستند اما ما برای سه امتیاز به این بازی می‌رویم و امیدوارم که هواداران‌مان هم به استادیوم بیایند و از ما حمایت کنند تا در این بازی موفق باشیم. البته ما 120 دقیقه بازی سخت و سنگین مقابل راه آهن داشتیم و فاصله زمانی هم برای بازی مقابل پیکان سخت است اما ریکاوری خوبی کردیم و امیدوارم که نتیجه‌اش را پنج‌شنبه بگیریم.

 با آنکه بازی‌های فوتبال از تلویزیون پخش نمی‌شود اما باز هم هواداران کمی به استادیوم می‌آیند. این مسئله دلیل خاصی دارد؟

باید بپذیریم که بازی‌ها در زمان خوبی انجام نمی‌شود چرا که اکثر مردم یا مشغول به کار هستند و یا در مدارس و دانشگاه‌ها حضور دارند و به همین دلیل است که هواداران زیاد به استادیوم نمی‌آیند.

 در جام حذفی هم باید به مصاف گل‌گهر سیرجان بروید. این بازی را چطور می‌بینی؟

قطعا آنها تیم خوبی هستند که دو تیم لیگ برتری را حذف کردند و فکر نمی‌کنم بی‌جهت جزو هشت تیم برتر جام حذفی آمده باشند و ما در سیرجان کار سختی مقابل این تیم خواهیم داشت اما محکوم به برد هستیم و باید دست پر از این شهر به تهران برگردیم.

 فکر می‌کنی پخش نشدن مسابقات فوتبال از تلویزیون به ضرر فوتبال است یا تلویزیون؟!

قطعا در این میان باید یک طرف کوتاه بیاید چرا که لیگ‌هایی که پخش تلویزیونی ندارند لیگ آماتور هستند و ما هم که بازی‌هایمان پخش نمی‌شود در همین زمره قرار می‌گیریم اما باید این توافق حاصل شود تا مردمی که نمی‌توانند به استادیوم بیایند یا در شهرستان‌ها هستند هم بتوانند از بازی‌های تیم‌های مورد علاقه‌شان استفاده کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)