مرجع خبری پرسپولیس :  هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متأسفانه در نیم فصل اول آرامش لازم را نداشتم.

محمد نوری پس از تمرین امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه پس از اتفاقاتی که در نیم فصل دوم افتاد آرامش بیشتری دارم و راحت کار خودم را دنبال می‌کنم. متأسفانه من در نیم فصل اول آرامش لازم را نداشتم و این موضوع برایم خیلی سخت بود.

وی افزود: در فوتبال ایران متأسفانه تنها چیزی که دیده می‌شود این است که هر بازیکن گل بزند. به چشم خیلی‌ها می‌آید هرکس خوب بازی کند زیاد برای فردی مهم نیست و فقط همه نگاه به گلزنی یک بازیکن می‌کنند. در نیم فصل اول هم خوب بازی می‌کردم و فقط گل نمی‌زدم که متأسفانه همه از من انتقاد می‌کردند و حرف درمی‌آوردند. متأسفانه فوتبال ایران همه چیز پایه‌اش شده زدن گل و فکر نکنم این منطق درستی باشد.

نوری ادامه داد: من امیدوارم که در نیم فصل دوم برای پرسپولیس مخصوصا در بازی‌های حساس آینده بیشتر مؤثر باشم. چون در نیم فصل دوم کار ما بسیار سخت است.

نوری در پاسخ به سؤالی که چرا می‌گویید چرا در نیم فصل اول آرامش نداشتید نیز گفت: دلیل خاصی ندارد اما جوی که در تیم و اطراف آن بود متأسفانه جو خوبی نبود. متأسفانه همه درباره تیم نظر می‌دادند و به همین دلیل تیم ما آرامش لازم را نداشت. آقای استیلی هم خیلی زحمت کشید تا پرسپولیس را از آن شرایط دربیاورد اما دور و اطرافی‌های او نتوانستند به او کمک کنند. به خاطر همین است که می‌گویم که آرامش الان را اصلا در نیم فصل اول نداشتم.

نوری درباره بازی با فجر سپاسی نیز گفت: متاسفانه در بازی برابر فجر سپاسی سه گل یک شکل خوردیم اما من اشتباه را به گردن کسی نمی‌اندازم. کل تیم مقصر بودیم مثل ما که اجازه دادیم حریف به راحتی شوت بزند. اصلا فجر سپاسی را دست‌کم گرفتیم. با این حال می‌توانستیم باز هم عقب افتادگی را جبران کنیم اما نشد. به هر حال همین که هواداران کمی از بازیکنان ما راضی بودند بسیار باارزش بود و من امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانیم امتیازهای از دست رفته را مخصوصا در بازی با صبا که بازی بسیار حساسی است بدست آوریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)