مرجع خبری پرسپولیس : انصاری فرد به کریمی نیاز داریم/باقری به عنوان بازیکن برمی گردد/هیچ کدام از بازیکنان خارجی را نمی خواهیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: به علی کریمی نیاز داریم چون او نشان داده یک تنه می تواند تیم را جمع کند و اطمینان داشته باشید با او به توافق خواهیم رسید

انصاری فرد عنوان کرد: علی کریمی بازیکن بزرگی است و ما خوب می دانیم که حضور وی برای پرسپولیس از هر نظر اهمیت دارد چون او در فصل گذشته نشان داد که یک تنه تیم را جمع می کند و قطعا هیچ مدیری دوست ندارد چنین بازیکنی را از دست بدهد. مذاکره با وی همچنان ادامه دارد و ما به تماشاگران پرسپولیس اطمینان می دهیم که کریمی را تحت هر شرایطی در تیم حفظ کنیم.

وی ادامه داد: کریم باقری کاپیتان تیم است و شایعه مربیگری وی در پرسپولیس به هیچ عنوان صحت ندارد چون مب قصد داریم در فصل آینده نیز از وی به عنوان یک بازیکن تاثیرگذار در پرسپولیس استفاده کنیم.

انصاری فرد با اشاره به عدم تمدید قرارداد بازیکنان خارجی تاکید کرد: اگر تا این لحظه گامی برای تمدید قرارداد بازیکنان خارجی امان برنداشته ایم به این دلیل است که به هیچ کدام از آنها احتیاج نداریم اما با تمام بازیکنان ایرانی فصل گذشته که در ترکیب اصلی حضور داشتند به توافق خواهیم رسید.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران با اشاره به وضعیت مربیگری این تیم گفت: قطعا یک مربی بزرگ خارجی همچون تاپ مولر هدایت تیم پرسپولیس را در دست خواهد گرفت و طی یکی دو روز آینده نام سرمربی جدید اعلام خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)