مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال نونهالان پرسپولیس نایب قهرمان لیگ باشگاه های تهران شد.

 

سعید تهرانی نژاد پس از کسب نایب قهرمانی تیم نونهالان پرسپولیس در مسابقات لیگ تهران گفت: هدف ما کسب قهرمانی بود ولی در مقاطعی با پاره ای از مشکلات و حاشیه سازی های بیرونی روبرو شدیم.

 

اما با تمام این اوصاف در چند مقطع به تیم سایپا نزدیک شدیم اما درست در زمان لازم، بچه ها تمرکز خود را از دست داده بودند و در نهایت سایپا قهرمان شد که به آنها تبریک می گویم.

 

وی افزود: هر چند این قهرمانی می توانست متعلق به پرسپولیس باشد. با این وجود از کار بازیکنانم راضی هستم چون از نظر فنی برترین عملکرد را در بین تیم های حاضر در این مسابقات  از خود نشان دادند.

 

سرمربی تیم نونهالان پرسپولیس ادامه داد: در سال های گذشته امکانات خوبی نداشتیم و با کمک همکارانی چون آقایان هاشمی و رشنو تیم را با چنگ و دندان جمع کردیم. در حال حاضر در قالب تیم نوباوگان، یک تیم برای فصل آماده کردیم که سه نفر آنها ملی پوش هستند. در همین تیم نونهالان سعید حسین پور و مهدی عبداله وند به تیم ملی راه پیدا کردند و چند نفر دیگر می توانند کاندید باشند. ضمن اینکه مجتبی ساعدی آغچه رود که با 25 گل، آقای گل ماست مورد توجه چند تیم قرار داشت.

 

تیم نونهالان پرسپولیس چند هفته مانده به پایان مسابقات لیگ تهران، موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد. این تیم که روز پنجشنبه با چهار گل؛ مجتبی ساعدی آغچه رود (دو گل)، علی آقاعلی و سعید حسین پور، تیم ذوب آهن را مغلوب کرد، امروز (جمعه) طی مراسمی در ورزشگاه شهید چمران با حضور مقامات باشگاه و مسئولان هیات فوتبال استان تهران، کاپ خود را دریافت کرد.

 

در این مراسم که با حضور سردار جمشید زارع قائم مقام، محمد حسن عالمی معاونت ورزشی باشگاه پرسپولیس، عابدینی دبیر و تیموری مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان تهران و سعید رجبی آقای گل جام جهانی فوتسال در سال 1992 برگزار شد، تیم های سایپا و پرسپولیس قهرمان و نایب قهرمان این دوه از مسابقات جام ها، مدال ها و احکام خود را دریافت کردند.

 

محمد حسن عالمی معاون ورزشی باشگاه و مسئول تیم های پایه پرسپولیس در پایان این مراسم گفت: حرکت نظام مند و اصولی باشگاه پرسپولیس در رده های پایه تازه آغاز شده است. در این ارتباط برنام های مدونی تقدیم سردار رویانیان شد که برای اجرا نیز مورد تائید قرار گرفت. به امید خدا سال آینده نتایج قابل توجهی در تمام رده های سنی خواهیم داشت.

 

عالمی درباره نایب قهرمانی تیم نونهالان پرسپولیس نیز افزود: مدیریت جدید باشگاه توان زیادی را برای حل مشکلات تیم های پایه صرف کرده است ولی برنامه ریزی کامل باید از شروع فصل باشد.

 

وی ادامه داد: تلاش بسیاری شد تا امکانات مورد نیاز در اختیار تیم ها قرار بگیرد و در این میان تیم نونهالان پرسپولیس با درایت مربیان آن به ویژه آقای سعید تهرانی نژاد عملکرد قابل توجهی داشت که نتیجه آن کسب این عنوان بود. ما فعالیت های خود را برای فصل بعد آغاز کرده ایم و تصمیم گیری در تیم های پایه نیز بعد از پایان بازی ها در تمام رده ها صورت می گیرد. ما همچنین جلساتی با خانواده های بازیکنان، مربیان و مسئولان این تیم خواهیم داشت که نتایج آن در اختیار مدیریت قرار می گیرد تا بهترین تصمیمات برای فصل بعد اخذ شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)