بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: به خاطر اینکه پرسپولیسی‌ها وقت‌کشی می‌کردند ما به داور معترض بودیم.
مهدی شریفی پس از پیروزی 2 بر یک سپاهان مقابل پرسپولیس، اظهارداشت: با این پیروزی توانستیم جایگاه‌مان را در جدول ثابت کنیم در حالیکه یک بر صفر عقب افتاده بودیم اما با همدلی بازیکنان توانستیم در ادامه به حقمان برسیم و 3 امتیاز را از آن خود کنیم.
 
ووریا غفوری نیز در این مورد گفت: ما نیمه دوم را در اختیار داشتیم و توپ و میدان در دست ما بود که حقمان هم پیروزی مقابل پرسپولیس بود هرچند که آنها در نیمه اول بهتر از ما بودند.
 
وی در مورد عملکرد داور تاکید کرد: در نیمه دوم گلی که به ثمر رساندیم آفساید نبود اما در مجموع فکر می‌کنم قضاوت داور خوب بود.
 
بازیکن سپاهان در خصوص اعتراض آنها به قضاوت داور گفت: ما بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: ما امروز بازی را از پرسپولیس برده‌ایم، پس باید بگویم داوری خوب بود.
 خبرگزاری فارس: نویدکیا: بازی را برده‌ایم، پس باید بگویم داور خوب بود/ احمدی: با تغییرات تاکتیکی برنده شدیم
Tweet 
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمدعلی احمدی پس از برتری 2 بر یک سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوبی بود و ما نیمه دوم عملکردمان بهتر از حریف بود. پرسپولیس در نیمه اول روی حملاتش موقعیت داشت و در یک صحنه به گل رسید.
 
وی ادامه داد: در نیمه دوم با تغییرات تاکتیکی که کادر فنی در نظر گرفت توپ و میدان را در اختیار گرفتیم و توانستیم پیروز شویم.
 
مدافع سپاهان در خصوص برد تیم های اصفهانی در این هفته گفت: فکر می‌کنم فوتبال این هفته سهم اصفهانی‌ها بود.
 
احمدی در مورد عملکرد داوری گفت:‌فکر می‌کنم خطایی که نوروزی روی گردان انجام داد قرمز داشت. کمک داور هم در یکی دو صحنه اشتباه کرد.
 
*نویدکیا: خوشحالم 3 امتیاز را گرفتیم
 
رسول نویدکیا پس از برتری 2 بر یک سپاهان مقابل پرسپولیس گفت: خوشحالم که توانستیم 3 امتیاز حساس را کسب کنیم. ما برای برد به تهران آمده بودیم اما بعد از گلی که دریافت کردیم فکر نمی‌کردیم بتوانیم برنده شویم اما خوشبختانه این اتفاق افتاد.
 
وی در مورد داوری گفت:‌ بازی را برده‌ایم و باید بگویم داوری خوب بود.یشتر به وقت‌کشی بازیکنان حریف اعتراض می‌کردیم زیرا زمانی که آنها پیش بودند به دنبال وقت تلف کردن بودند و ما هم به همین خاطر اعتراض می‌کردیم.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)