دايي فقط 4 روز فرصت دارد

مرجع خبری پرسپولیس : كمي دقت كنيد، فصل گذشته و 34 بازي پرسپوليس در ليگ نهم را جلوي چشم بياوريد. در تمام بازي‌هاي ضعيف و نتايجي كه نگراني هواداران را به دنبال داشت اما سرانجام با قهرماني در جام حذفي كمي تسكين يافت.

 

ضعف‌هاي فني تيم حتي از جانب هوادار عامي و معمولي فوتبال كه سه چهار پيكار 90 دقيقه‌اي تيم محبوبش را تماشا كرده بود، قابل لمس بود و البته تا پايان فصل به شدت توي ذوق مي‌زد.

 

پرسپوليس از وجود يك هافبك دفاعي توانمند بي‌بهره بود درحالي كه با توجه به سيستم اتخاذ شده از سوي مربيانش حداقل به سه هافبك دفاعي (يك ذخيره مناسب) نياز داشت. پرسپوليس مهاجم نوك خوب نداشت تا وقتي كه محسن خليلي از بند مصدوميت كاملا رها شود.

 

 پرسپوليس هافبك بازيساز يا play maker نداشت و عدم تشكيل زوج‌هاي كارگشا به لحاظ فني اين تيم را در فاز تهاجمي ناكارآمد نشان مي‌داد.پيش‌بيني مي‌شد با شناخت درد از سوي علي دايي و بسته شدن تيم با نظر و خواسته او- كه براي هوادار پرسپوليس ويژه و رويايي (!) به نظر مي‌رسيد- تمام اين مشكلات به دست فراموشي سپرده شود.

 

 

 

 اما محمد نوري و مازيار زارع تنها بازيكناني بودند كه در نقاط درد استخدام شدند. در عوض خليلي و آرفي كه مهاجم نوك بودند، رفتند و غلامرضا رضايي كه مثل هادي نوروزي در سيستم 1-3-2-4 در گوشه‌ها بهتر جواب مي‌دهد آمد. فشنگچي هم براي اين پست انتخاب شد، حالا تياگو و زارع تنها هافبك دفاعي‌هاي پرسپوليس هستند كه فقط حسين بادامكي را پشت سر خود مي‌بينند.

 

 با اين وجود خبري از جذب هافبك دفاعي نيست و علي دايي مي‌خواهد يك مدافع مياني به 4 مدافع فعلي‌اش اضافه كند. تيم دايي فعلا مهاجم نوك ندارد و هواداران دل به يك بوركينافاسويي ناشناخته بسته‌اند يا بعضي‌هايشان اميد دارند مثلا اولروم يا خطيبي در خط حمله پرسپوليس بزرگ شكوفا شوند!

 

پرسپوليس هافبك دفاعي و مهاجم مي‌خواهد اما علي دايي همچنان به دنبال مدافع مياني است و جذب بازيكني شاخص در اين منطقه- كه باعث ترافيك و حاشيه خواهد شد- را در اولويت قرار داده است. چطور مي‌توان ضعف‌هاي فصل گذشته را ديد و به علي دايي تلنگر نزد كه فقط 4 روز ديگر تا پايان فصل نقل و انتقالات باقي مانده است.

 

منبع: ایران ورزشی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)