مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس از اظهار نظر درباره شايعه درگيري با مديرعامل باشگاه خودداري كرد و گفت:ترجيح مي‌دهم فعلا سكوت كنم.

عليرضا نيكبخت واحدي امروز براي دريافت طلبش به باشگاه پرسپوليس رفت اما پس از جلسه با انصاري فرد كمتر از آنچه مدنظرش بود را دريافت كرد. به دنبال اين موضوع

شايعاتي مبني بر درگيري او با مديرعامل باشگاه به وجود آمد.
نيكبخت در خصوص شايعه جر و بحث درگيري امروز با عباس انصاري فرد به دليل پرداخت نشدن حق و حقوقش عنوان كرد: در اين باره فعلا هيچ حرفي براي گفتن ندارم. روز چهارشنبه بازي حساسي مقابل بنياد كار داريم و بايد تمركز خودمان را روي اين بازي بگذاريم.
وي در خصوص شايعه جدايي‌اش از پرسپوليس يادآور شد: من به جز سر تمرين با هيچ خبرنگاري و رسانه‌اي به صورت تلفني مصاحبه نكرده‌ام و در فصل آينده از پرسپوليس جدا نخواهم شد اما مي‌دانم خيلي‌ها به دنبال اين هستند تا من را خراب كنند.
نيكبخت خاطرنشان كرد: از زبان من مصاحبه‌اي را كه انجام داده‌ام برعكس كرده‌اند. من در بازي مقابل الشباب روي نيمكت براي موفقيت تيم دعا مي‌كردم و اين مورد را به رسانه‌ها گفتم اما آقايان كه به دروغ‌نويسي علاقه زيادي دارند اين موضوع را برعكس نوشتند. خدا را شكر پس از بازي با الشباب عربستان از عملكرد من همه راضي بودند و توانستم جواب اعتماد كادر فني را بدهم.
وي تاكيد كرد: من هميشه به خاطر تيم بزرگ پرسپوليس به ميدان مي‌روم و اين موضوع به خاطر فرد خاصي نيست. وقتي هم نيمكت نشين هستم به نظر كادر فني احترام مي‌گذارم اما خيلي‌ها از اين اتفاقي كه براي من افتاده تعجب و اين مسئله را از من سئوال مي‌كنند.
مهاجم پرسپوليس در خصوص تيم بنياد‌ كار گفت: من فقط بازي‌هاي اين تيم را ديدم و شناخت زيادي از آنها ندارم. سعي مي‌كنم در صورتي كه در تركيب اصلي باشم تمام توانم را براي گلزني معطوف كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)