سه شنبه 20 اسفند:(18:10)

مرجع خبري پرسپوليس:مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: به دليل گل نزدن در چند بازي گذشته سختي هاي زيادي را تحمل كردم.

عليرضا نيكبخت واحدي پس از برد مقابل الشارجه اظهار داشت: تيم ما بازي را هجومي آغاز كرد تا حريف فقط به فكر دفاع باشد.
وي افزود: در نيمه اول طوفاني ظاهر شديم. خدا را شكر پس از چند هفته گل نزدن با گلزني ام توانستم بخشي از زحمات هواداران، كادر فني و بازيكنان را جواب دهم.


ما در دیدار امروز یکی از بهترین بازیهای فصل را انجام دادیم و خوب بازی کردیم. خصوصا در نیمه اول که هجومی و با برنامه کار کردیم اما خیلی زود اشباع شدیم.

وی ادامه داد: امروز بعد از 13 هفته گل زدم و خیلی از این اتفاق خوشحالم. در این مدت خیلی ها دوست داشتند که من گل نزنم و موفق نباشم اما الان از همه آنها تشکر می کنم . همیشه همه نگاهها روی من است که چکار می کنم و برخی ها هم دنبال اهداف خودشان هستند. من به این شرایط عادت کرده ام و اولین سالی نیست که چنین رفتاری با من می شود.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه خاطر نشان کرد: خوشحالم که امروز مهره موثری بودم و امیدوارم بازهم بتوانم در دیدارهای آینده هم برای پرسپولیس مفید باشم و به موفقیت تیمم کمک کنم.

نيكبخت ادامه داد: پس از زدن سه گل در نيمه دوم بيشتر به فكر اداره كردن بازي بوديم و خوشحال هستم كه يك نتيجه شيرين را در اولين قدم كسب كرديم.
وي خاطر نشان كرد: اميدوار هستم در بازي هاي بعدي با قدرت ظاهر شويم و بتوانيم پس از سال ها فاتح ليگ قهرمانان آسيا باشيم. البته كار سختي داريم ولي با حمايت هواداران انگيزه ما چند برابر شده است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)