جمعه 25 بهمن(17:06) 

نیکبخت از بازی ابومسلم محروم شد

مرجع خبری پرسپولیس: علي‌رضا واحدي نيكبخت و فرهاد مجيدي با دريافت كارت زرد 3 اخطاره شدند. نيكبخت بازيكن پرسپوليس و مجيدي بازيكن استقلال با دريافت كارت زرد در دربي 66 از بازي بعدي تيم‌هايشان محروم شدند.

نيكبخت در بازي مقابل ابومسلم نمي‌تواند پرسپوليس را همراهي كند و مجيدي مقابل مقاومت سپاسي در شيراز بازي براي استقلال نخواهد كرد.

 نيكبخت واحدي: براي هواداران استقلال واقعا متاسفم

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: براي هواداران استقلال كه امروز 90 دقيقه به من بي احترامي كردند واقعا متاسف هستم

عليرضا نيكبخت واحدي پس از تساوي يك بر يك تيم هاي فوتبال استقلال و پرسپوليس اظهار داشت: از قبل از شروع مسابقه تا آخرين لحظه هواداران استقلال عليه من فحاشي كردند. واقعا من براي آنها متاسفم كه به بازيكنان حريف بي احترامي ‌مي‌كنند.
وي افزود: برخي از هواداران استقلال و ليدر‌ها براي فحاشي عليه من خط مي‌گيرند. امروز همه شاهد بودند 90 دقيقه بدترين بي احترامي‌ها به من شد. در حالي كه زمان حضور در استقلال چنين افرادي در باشگاه فعال نبودند. بر خلاف اين عده كه فحاشي مي كنند شماري از هواداران هستند كه من بيرون از ورزشگاه درس‌هاي زيادي از آنها ياد مي‌گيرم.
نيكبخت خاطر نشان كرد: استقلال فقط 2 موقعيت گلزني داشت كه يكي از آنها را به گل تبديل كرد. البته زيبايي فوتبال همين است؛ يك تيم در دقيقه 60 گل مي خورد و در دقيقه 92 آن را جبران مي كند.

وي در مورد عملكردش در دربي و برخي انتقاد‌ها خاطرنشان كرد: در هر مسابقه تلاش خود را براي گلزني انجام مي‌‌دهم اگر چه در چند بازي اخير توقعات از من بالا رفته چون گلزن دوم پرسپوليس هستم. در همين دربي 3 نفر از بازيكنان استقلال مرا گرفته بودند. با اين شرايط به عنوان يك مهاجم چه كاري مي‌توانستم انجام بدهم.
وي با اشاره به عملكرد داور ايراني اظهار داشت: به كميته داوران تبريك مي گويم چون محسن تركي قضاوت خوبي از خود به نمايش گذاشت و كارت زردي كه به من داد به درستي آن تصميم را گرفت

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)