پرسپولیس نیوز : نیلسون در نیم‌فصل لیگ قبل از پرسپولیس جدا شد آن‌هم در اوج ناباوری هواداران و با دستور حمید درخشان.

او یک نیم‌فصل بیرون نشست و در ابتدای این فصل به باشگاه موریننزه پرتغال پیوست. یک تیم کاملاً معمولی. البته همان جا هم او بازیکن تعویضی است. در روزهایی که به نظر می‌رسید نیلسون می‌خواهد به ایران بیاید، با او صحبت کردیم که می‌خوانید.

در ابتدا از فوت هادي نوروزي شروع كنيم. اين خبر را چطور شنيدي؟
من بسيار تحت تأثير قرار گرفتم. ما 3 سال با هم در يك باشگاه حضور داشتيم و رفاقت صميمانه‌اي داشتيم. باور نمي‌كردم هادي از اين دنيا رفته باشد. در فصل قبل يكي، دو بار حتي بازوبند كاپيتاني را بست و من خيلي خوشحال بودم يك بازيكن باشخصيت، كاپيتان پرسپوليس شده است. آن روز متوجه يك اتفاق عجيب شدم. ديدم هواداران پرسپوليس، پيام‌هاي نااميدكننده‌اي روي اينستاگرام برايم ارسال مي‌كنند. ماجرا را دنبال كردم و متوجه اين حادثه بزرگ شدم. بايد به خانواده‌‌اش تسليت بگويم و همچنين براي روح هادي، آرامش طلب مي‌كنم.

از رفاقتت با هادي بيشتر صحبت مي‌كني؟
او بازيكن آرامي بود. با همه با احترام صحبت مي‌كرد و كسي نمي‌توانست او را اذيت كند. هادي مي‌دانست كه يك روز قرار است كاپيتان پرسپوليس شود، به همين خاطر شخصيت و روح خود را تربيت مي‌كرد. واقعاً ما يك رفيق خوب را از دست داده‌ايم و به همين علت دوباره به همه پرسپوليسي‌ها تسليت مي‌گويم.

خاطره خاصي از هادي در ذهن نداري؟
روز بازي با سپاهان در فينال جام حذفي، با اينكه همه مي‌دانيم چه مسائلي باعث شد بازي به پنالتي بكشد و چرا بازي‌اي كه مي‌توانستيم با پيروزي پرگل به اتمام برسانيم، به وقت اضافي و ضربات پنالتي كشيد اما هادي ضربه پنالتي خود را از دست داد. بعد از بازي، ما باختيم و همه چيز خراب شد. هادي اصلاً نمي‌توانست خودش را كنترل كند، فقط گريه مي‌كرد. شدت گريه‌هايش به حدي بود كه باقي بازيكنان او را آرام مي‌كردند. آن روز و اشك‌هاي هادي را هرگز از ياد نمي‌برم.

واقعاً قرار گذاشته بودي كه براي انجام بازي در تيم «ياران هادي» به ايران بيايي؟
نه، من حتي هيچ تماسي در اين مورد نداشتم و نمي‌دانم موضوع چيست.

(موضوع را برايش به صورت كامل توضيح داديم) پس چيزي در اين مورد نمي‌دانستي؟
نه، اصلاً به من حرفي نزده بودند. البته دوست دارم در يك بازي به نام و ياد هادي شركت كنم. سفر دوباره به ايران و مواجه شدن با هواداران پرسپوليس هم برايم يك انگيزه ديگر است.

شرايطت در موريننزه چطور است؟
در دو هفته ابتدايي به ميدان رفتم اما شكست خورديم. چند هفته به خاطر مصدوميت بازي نكردم اما حالا به سطح آمادگي مطلوبي رسيده‌ام. به محض اتمام تعطيلي ليگ پرتغال به خاطر بازي‌هاي يورو، سعي مي‌كنم جايگاهم در تركيب اصلي را پس بگيرم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)