پرسپولیس نیوز : قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت:برخی فکر می کردند با حضور برانکو در اواخر فصل او را سوزانده ایم اما این اتفاق به بهترین شکل انجام شد.

محمد حسین نژاد فلاح ،درباره اینکه عادل فردوسی پور در گزارش خود در بازی پرسپولیس با الهلال گفت که گل تیم الهلال سالم بوده است اظهار داشت:اگرچه برخی کارشناسان گفتند که گل الهلال سالم بوده برخی دیگر هم گفتند که این گل آفساید بوده است.همین اتفاق در بازی های دیگر از جمله بازی با استقلال هم رخ داد.برخی گفتند خطا روی عالیشاه پنالتی بود و گروه دیگری چنین نظری نداشتند.

وی ادامه داد:ما در باشگاه اتفاقات روز گذشته را بررسی کردیم و از کارشناسان نظر گرفتیم.برخی کارشناسان بوده اند که گفتند گل الهلال آفساید بوده است.در مجموع بر این باورم داوری به نفع الهلال نبود.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره درگیری پسرش با ماموران ورزشگاه آزادی پس از پایان بازی با الهلال بیان داشت:چیز خاص و آنچنانی نبود.پسرم با دوستانش به ورزشگاه آمده بودند.آنها در حال گرفتن عکس یادگاری بودند که یک بحثی اتفاق افتاد و سریع هم جمع شد.این اتفاقات برای خیلی هواداران رخ می دهد.ماموران حراست هم زحمت می کشند و باید از آنها تشکر کرد.

وی خاطرنشان کرد:برانکو رفتار جنتلمنانه ای دارد.سوای نتیجه گیری خوب از لحاظ رفتاری هم من تحت تاثیر برخورد او قرار دارم.برخی فکر می کردند با حضور برانکو در اواخر فصل او را سوزانده ایم اما این اتفاق به بهترین شکل انجام شد.

نژادفلاح افزود:آزادی با این عظمت تحت تاثیر هواداران پرسپولیس قرار گرفت.من از حضور آنها سپاسگزارم و شرمنده کسانی هستم که بیرون ورزشگاه ماندند.امیدوارم این حمایت ها در روزهای آتی هم ادامه پیدا کند.از مدیریت کاشی پرسپولیس هم تشکر می کنم که پس از بازی به بازیکنان سکه هدیه داد.این ها همه خانواده پرسپولیس هستند و در این بازی ملی،نگاه ملی وجود داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)