پرسپولیس نیوز: قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: اگر آن زمان که به باشگاه پرسپولیس آمدم با درخشان احوالپرسی نمی‌کردم برانکو را به این تیم می‌آوردم.

محمد حسین نژادفلاح پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل النصر اظهار داشت: دست هواداران را می‌بوسیم آنها به خاطر ایران آمده‌اند با کمال شرمندگی از کسانی هم که نتوانستند به ورزشگاه راه یابند عذرخواهی می‌کنیم.
 
وی در خصوص اینکه بهتر نبود همان زمان که صحبت مذاکره با برانکو بود این مربی را به ایران بیاورد، عنوان کرد: من اخلاقی دارم که نمی‌دانم خوب است یا بد اگر با درخشان احوالپرسی نمی‌کردم برانکو را به ایران می‌آوردم زمانی که به این باشگاه آمدم درخشان به من گفت که به ما اعتماد کن و بازیکنان هم در رختکن گفتند به ما و کادر فنی اعتماد کنید و من هم این کار را انجام دادم دیدید که در آسیا هم نتیجه گرفتیم.  شاید اگر آن موقع کادر فنی را تغییر می‌دادیم این زیبایی را نداشت. امیدواریم این بداخلاقی‌ها در فوتبال ما نباشد من با رفتن دایی به آن شکل مخالف بودم افرادی مانند دایی و درخشان از بزرگان فوتبال هستند و برای پرسپولیس زحمات زیادی کشیدند.
 
قائم مقام باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که مبلغ قرارداد برانکو چقدر است، گفت: بهتر است از خود او بپرسید اما من می‌گویم که قرارداد او خیلی زیاد نیست و هم‌سطح برخی مربیان داخلی خودمان است.
 
وی تأکید کرد: اصل حضور برانکو در این مقطع این بود که او بتواند تیم را برای فصل بعد بندد. در گذشته 8 مدیرعامل آمده و رفته بودند که من در هیئت مدیره حضور داشتم همیشه یک جای کار می‌لنگید من برانکو را با انگیزه آوردم که نقاط ضعف و قوت را بشناسد به هیچ‌کس هم اجازه نمی‌دهم در انتخاب بازیکن در کار او دخالت کند.
 
نژادفلاح در پاسخ به این سؤال که شما چقدر مطمئن هستید که در فصل بعد می‌مانید که از الان تیم را بسته‌اید، گفت: من تا جایی که باشم وظیفه دارم که کار کنم کار بدی هم نمی‌کنم که تیم را از حالا برای فصل بعد می‌بندم.
 
قائم مقام باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: 2 مدیرعامل قبلی پرسپولیس به مشکل خوردند و در آن شرایط حساس چه کسی قبول می‌کرد که قائم مقام باشگاه شود. من عاشق مردم و هواداران هستم. برخی گفتند رفتی پرسپولیس که خودت را خراب کنی و من در جواب می‌گویم اگر هم خراب شوم اشکالی ندارد تا روزی که باشم مفید کار می‌کنم.
 
وی در پاسخ به این سؤال که حضور این تعداد هوادار به رایگان‌ بودن بلیت، رفتن درخشان و آمدن برانکو مربوط می‌شود یا خیر گفت: علاوه بر این عوامل 10 عامل مختلف هم برای حضور آنها وجود دارد از همه سپاسگزارم آنها ایران و ایرانی بودن را نشان دادند.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)