پرسپولیس نیوز : قائم مقام جدید باشگاه پرسپولیس می‌گوید هیچ کس از سوی او با برانکو ایوانکوویچ مذاکره نکرده است.

محمدحسین نژاد فلاح  درباره قائم مقامی خود در باشگاه پرسپولیس اظهار کرد:  از فردا صبح به عنوان قائم مقام در خدمت پرسپولیس خواهم بود. امروز جلسه طولانی با آقای خادم برگزار کردم که حاصل آن حضور دوباره‌ام در باشگاه بود.  پس از اینکه طی چند روز گذشته جلساتی را با اعضای هیات مدیره و همین طور مسئولان وزارت ورزش و جوانان برگزار کردیم مذاکراتی میان من و آن‌ها برگزار شد و در نهایت مقرر شد به عنوان قائم مقام باشگاه کارم را آغاز کنم.

 

 وی در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند مشکلات عدیده مالی پرسپولیس را حل کند یا خیر، اظهار داشت: شک نکنید با تمام وجود در کنار باشگاه و پرسپولیس خواهم بود و تمام تلاشم را انجام خواهم داد تا مشکلات را حل کنم. در این راه از تمام دوستان و پیشکسوتان می‌خواهم به من کمک کنند تا بتوانیم موجب رضایتمندی هواداران شویم.

وی افزود: می‌خواهیم با کمک همه دوستان و پیشکسوتان، مشکلات باشگاه را آسیب‌شناسی کنیم زیرا می‌دانم این روزها پرسپولیس وضعیت خوبی ندارد و همه از جمله پیشکسوتان از نتایج کسب شده ناراضی هستند. این تیم باید خیلی بهتر از این در نتیجه‌گیری موفق باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از سوی شما کسی با برانکو ایوانکوویچ مذاکره کرده است گفت: تا این لحظه تصمیمی برای تغییر کادر فنی نگرفته‌ام. باید به باشگاه بروم و با اعضای کمیته فنی و همین طور خود آقای درخشان در این مورد صحبت کنیم. اگر قرار شد درخشان بماند، از او با تمام قوا حمایت می‌کنم اما اگر تصمیم به تغییر کادر فنی گرفتیم این کار را انجام می‌دهم. باید بگویم هیچ کسی از طرف من با برانکو مذاکره نکرده است.

 

 قائم مقام جدید باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این مسئله که شنیده می‌شود قرار است برانکو ایوانکوویچ با حکم او به جای حمید درخشان به عنوان سرمربی پرسپولیس معرفی شود خاطرنشان کرد: فردا باید با درخشان جلسه بگذارم و نظراتش را در مورد پرسپولیس بشنوم. باید ببینم میزان آمادگی درخشان برای ادامه همکاری با پرسپولیس چقدر است ضمن اینکه حتما باید جلسه کمیته فنی و هیئت مدیره هم برگزار شود تا در این مورد تصمیم‌گیری کنیم.

 

 نژادفلاح در پاسخ به این سوال که آیا احتمال وجود تغییرات در کادر فنی پرسپولیس وجود دارد یا خیر، عنوان کرد: همانطور که گفتم ابتدا باید نظر درخشان را در این مورد بشنوم تا بعدا در این خصوص صحبت کنم.

نژاد فلاح خاطرنشان کرد: اصول من به گونه‌ای است که می‌خواهم باشگاه را از این وضعیت خارج کنم. طبق قراری که با مسئولان وزارت ورزش گذاشته‌ام حداقل تا انتهای فصل به عنوان قائم مقام باشگاه فعالیت می‌کنم و پس از آن باشگاه به خریدار جدید که فردا مشخص می‌شود واگذار می‌شود. امیدوارم هواداران از ما حمایت کنند تا با حضور من تغییر عمده‌ای در نتایج پرسپولیس ایجاد شود. من برای کمک به این باشگاه آمده‌ام. باید در اینجا از زحمات آقای طاهری و همین طور مسئولان قبلی باشگاه تشکر کنم. آن‌ها در زمان حضورشان زحمات زیادی برای باشگاه پرسپولیس کشیده‌اند.

 

وی در خصوص لغو مزایده فردای دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: طبیعتا باشگاه تا مرداد ماه سال 94 در اختیار وزارت ورزش است و اگر هم کسی پیدا می‌شد که شرایط خرید باشگاه را داشت و در مزایده هم برنده می‌شد باشگاه تا مرداد ماه در اختیار وزارت ورزش بود. به نوعی تا پایان این فصل مسئولیت باشگاه به عهده وزارت ورزش است اما حالا که کسی در مزایده شرکت نکرده باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

او  گفت: ان‌شاءالله می‌خواهم تعامل خوبی با رسانه‌ها داشته باشم زیرا می‌دانم رسانه‌ها اصلی‌ترین بازوی کمک کننده به باشگاه خواهند بود. امیدوارم آن‌ها هم درک کنند و بدانند چه زمان‌هایی نیاز است از باشگاه حمایت کنند. همه پرسپولیسی‌ها باید دست به دست هم دهیم و برای موفقیت پرسپولیس تلاش کنیم.

نژادفلاح گفت: من به عنوان قائم مقام یا مدیر عامل یا هر مسئولیت دیگری به تنهایی نمی‌توانم کاری انجام بدهم و به خاطر همین همه باید دست به دست هم بدهیم تا هواداران را خوشحال کنیم، کمک رسانه‌ها می‌تواند برای پرسپولیس بسیار مفید باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)