پرسپولیس نیوز : قائم مقام باشگاه پرسپولیس ابراز امیدواری کرد تیم فوتبال این باشگاه بتواند برابر النصر در عربستان به پیروزی دست یافته و با برد به ایران بازگردد.

محمدحسین نژادفلاح در خصوص حضور تیم فوتبال پرسپولیس در کشور عربستان برای دیدار با النصر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: دوشنبه شب و در میان استقبال مسئولان النصر وارد عربستان شدیم که با هماهمگی مسئولان، اعضای تیم از قسمت VIP وارد شهر ریاض شدند.

وی اضافه کرد: روز دوشنبه هم دیداری را با مدیرعامل باشگاه النصر داشتم و درمورد وضعیت دو باشگاه صحبت کردیم. النصر امروز با 5 امتیاز اختلاف در صدر جدول لیگ عربستان قرار داشته و تیم‌های پایه این باشگاه هم شرایط خوبی دارند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس همچنین در مورد وضعیت تیم فوتبال این باشگاه اظهار کرد: بازیکنان با شور و نشاط تمرین کرده و مصمم که برابر النصر نتیجه خوبی کسب کنند. امیدوارم با عنایت خدا و ائمه معصومین و دعای مردم با پیروزی به ایران بازگردیم.

نژادفلاح همچنین گفت: شرایط جدول نشان می‌دهد از تیم‌های همگروه خود برتر هستیم. آنها 2 امتیاز دارند و ما 6 امتیاز، پس باید سعی کنیم با کسب یک نتیجه خوب در عربستان، جایگاه خودمان را حفظ کنیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)