پرسپولیس نیوز : محمدحسین نژادفلاح گفت: ایمان دارم بازیکنان پرسپولیس در دیدار با گسترش فولاد با انگیزه فراوان به میدان خواهند رفت.

محمدحسین نژادفلاح در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس و درباره مصاف امروز سرخپوشان افزود: پس از پیروزی که برابر تیم‌های پیکان و بنیادکار داشتیم، تیم با شرایط روحی و روانی خوبی به مصاف حریفان می‌رود. برای این بازی به هر حال با محرومیت و مصدومیت چهار، پنج بازیکن روبرو بودیم و بعضی دیگر از نفرات نیز به دلیل فشار بازی‌ها باید استراحت می‌کردند تا از بروز آسیب‌دیدگی‌های جدید جلوگیری شود اما اطمینان دارم که نفرات جانشین که در تبریز به میدان خواهند رفت، انگیزه فراوانی خواهند داشت تا هم ادامه پیروزی‌های تیم را رقم بزنند و هم اینکه توانایی‌ها و قابلیت‌های خود را نشان بدهند و همین مساله کار را برای حریف ما سخت و دشوار خواهد کرد. ما تا پایان این فصل سه بازی مهم دیگر برابر تیم‌های استقلال و الهلال داریم که امیدواریم بچه‌ها با همتی که دارند، با درایت کادر فنی و صد البته حمایت هواداران که تاثیر خود را نشان داده‌اند، روند پیروزی‌ها را ادامه دهند.

وی ادامه داد: همچنین در ارتباط با بازی بنیادکار، جا دارد از مسوولین که به ما یاری رساندند و به طور ویژه از بزرگان و پیشکسوتان پرسپولیس تشکر کنم. پیشکسوتان پرسپولیس در بازی‌هایی که برابر النصر، لخویا و بنیادکار داشتیم به حمایت از تیم برخاستند و نشان دادند هر زمان که احساس کنند پرسپولیس در شرایط حساسی قرار دارد، با حمایت خود و روحیه‌ای که به هواداران و بازیکنان می‌دهند برای یاری تیم تلاش می‌کنند. همچنین جا دارد از آقای علی کریمی تشکر کنم که در بازی با بنیادکار هم مثل بازی با النصر حضور پیدا کرد. علی کریمی نشان داد بی‌دلیل نیست که هواداران او را به عنوان محبوب‌ترین بازیکن انتخاب کرده‌اند.

مدیریت باشگاه پرسپولیس ادامه داد: در بازی‌هایی که با النصر و بنیادکار داشتیم نتیجه همبستگی‌ها را دیدم. حضور هواداران و حمایت بزرگان پرسپولیس سرمایه‌های باشگاه به حساب می‌آیند و امیدواریم در بازی با استقلال و الهلال نیز پیشکسوتان در کنار تیم باشند و حمایت معنوی خود را دریغ نکنند.

نژادفلاح در پایان گفت: دوست داشتنم امروز برای بازی با گسترش فولاد هم در کنار تیم باشم اما به دلیل آنکه روزهای یکشنبه در دانشگاه تدریس دارم، نتوانستم برای این بازی به تبریز بروم اما قطعا دل همه ما و هواداران با تیم است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)