پرسپولیس نیوز : محمدحسین نژادفلاح گفت: آرزو می‌کنم سال جدید، سالی سرشار از موفقیت برای اعضای خانواده بزرگ پرسپولیس باشد.

نژادفلاح افزود: سال جدید را به تمامی هواداران عزیز، پیشکسوتان، مدیران، پرسنل باشگاه، کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس صمیمانه تبریک می‌گویم و برایشان در این سال فاطمی از درگاه خداوند، سلامتی، تندرستی، موفقیت و بهترین‌ها را آرزومندم. می‌دانیم که هواداران در سال گذشته روزهای تلخ و ایام سختی را پشت سر گذاشته‌اند ولی آنها برغم فراز و نشیب‌ها و نوسان‌های بسیار زیاد هرگز پشت تیم محبوبشان را خالی نکردند و همین عاملی شد تا پرسپولیس بتواند شروع خوبی در رقابت‌های لیگ قهرمانان  آسیا داشته باشد.

وی افزود: بسیار خوشحالم که اعضای تیم پرسپولیس سال گذشته را با حضور در خانه خدا و زیارت کعبه به پایان رساندند و از درگاه خداوند آرزو کردند در سال جدید نزد هواداران سربلند باشند. به طور حتم هواداران به هنگام تحویل سال نو موفقیت و سربلندی تیم محبوبشان را آرزو کردند و امیدواریم پرسپولیس در سال جدید بتواند خواسته‌ها و انتظارات به حق هوادارانی که در سال‌های اخیر روزهای تلخی را سپری کرده‌اند را بر آورده کند.

نژادفلاح در ادامه گفت: امسال می‌تواند یکی از سال‌های سرنوشت‌ساز پرسپولیس باشد. در آغاز سال جدید کسب نتایج مطلوب در رقابت‌های لیگ و ارتقاء جایگاه تیم در جدول رده‌بندی اهمیت بسیار زیادی دارد. باید تلاش کرد با برتری در بازی‌های باقیمانده لیگ، از اعتبار و نام پرسپولیس دفاع شده و تیم جایگاه بهتری در جدول داشته باشد. همچنین کسب نتایج مطلوب در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و صعود مقتدرانه به مرحله بعدی می‌تواند عاملی باشد برای اینکه پرسپولیس سال نو را با موفقیت آغاز کند.

نژادفلاح تصریح کرد: در ادامه نقل و انتقالات و بستن تیمی مقتدر برای فصل بعد در سرلوحه برنامه‌های باشگاه قرار خواهد گرفت و امیدواریم تیم پر طرفدار پرسپولیس در فصل جدید بتواند تیمی متفاوت نسبت به سال‌های گذشته باشد. ضرورت دارد در تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها بسیار هوشمندانه عمل کرده و هیچ خطایی در تصمیم‌گیری‌ها وجود نداشته باشد. علاوه بر این به واسطه موضوع مهم واگذاری پرسپولیس به بخش خصوصی و تصمیم‌گیری در این باره سال سرنوشت‌سازی را در پیش رو خواهیم داشت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امیدواریم مسوولان و دست‌اندرکاران، موضوع واگذاری باشگاه پرسپولیس با دقت و آینده‌نگری در این باره تصمیم‌گیری نمایند تا شاهد چالش‌های دیگری نباشیم و این تیم مردمی بتواند با مشکلات کمتری رو به جلو حرکت نماید.

نژادفلاح ضمن تسلیت ایام عزاداری حضرت فاطمه (س) گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی سال جدید را سال همدلی و همزبانی بین دولت و ملت اعلام کرده‌اند و ما به تأسی از رهبر انقلاب، امیدواریم این همدلی و همزبانی در بین اعضای خانواده بزرگ پرسپولیس به شکل پررنگی دیده شود و همین موضوع عاملی برای رشد و پیشرفت پرسپولیس و سربلندی آن در سال جدید باشد. به طور حتم همدلی و همراهی پیشکسوتان، هواداران، مدیران باشگاه و اعضای تیم می‌تواند در حل و فصل مشکلات و حرکت رو به جلو نقش تعیین کننده‌ای داشته باشد و بسیاری از بحران‌ها و مشکلات را به سادگی حل کند.

محمدحسین نژادفلاح همچنین مصیبت وارده را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس جمهور ایران تسلیت گفت.

مدیریت باشگاه پرسپولیس با صدور پیامی، درگذشت خواهر رهبر معظم انقلاب اسلامی را به رهبر عظیم‌الشأن انقلاب تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال، غفران الهی برای آن عزیز از دست رفته و صبر و شکیبایی برای خانواده آن مرحومه، طول عمر با عزت، برای آیت‌الله خامنه‌ای از درگاه خداوند متعال مسئلت کرد.

نژادفلاح همچنین با صدور پیامی، درگذشت والده حسن روحانی رئیس جمهور ایران را به وی و خانواده آن مرحومه تسلیت گفت.

نژادفلاح در این باره گفت: از طرف مدیریت باشگاه پرسپولیس و به نیابت از هواداران میلیونی، مصیبت‌های وارده را از صمیم قلب به رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم عزیز کشورمان تسلیت می‌گویم و همچنین مصیبت وارده را به آقای روحانی رئیس جمهور محترم تسلیت گفته، طول عمر با عزت این عزیزان را از خداوند آرزومندم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)