پرسپولیس نیوز :  قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: خبر آزادی سیاسی باعث خوشحالی ما شد.

محمدحسین نژادفلاح  درباره جلسه ای که صبح امروز با امیررضا خادم در وزارت ورزش برگزار کرد، اظهار داشت: در این جلسه درباره موضوعات مربوط به اسپانسر قبلی و انتخاب اسپانسر جدید صحبت کردیم. همچنین درباره ترمیم هیات مدیره باشگاه مطالبی مورد بحث قرار گرفت.

وی در پاسخ به این پرسش کاپ که آیا حسین هدایتی به هیات مدیره اضافه می شود، تاکید کرد: حضور هدایتی در هیات مدیره پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به وزارت ورزش بود. البته وزارتخانه در این باره تصمیم قطعی خود را اعلام نکرده و قرار است ظرف یکی ، دو روز آینده پس از انتخاب تصمیم نهایی در این باره حکم اعضای جدید را به باشگاه ابلاغ کنند.

قائم مقام پرسپولیس درباره سایر نفرات جدید هیات مدیره گفت: اجازه بدهید وارد جزییات نشوم. بررسی این اعضا از اختیارات وزارت ورزش است.

نژادفلاح درباره آزادی حمیدرضا سیاسی از زندان بیان داشت: خبر آزادی سیاسی باعث خوشحالی ما شد. برای سیاسی آرزوی موفقیت می کنم. وی در مدتی که در باشگاه مشغول به کار بود، زحمات زیادی را برای پرسپولیس متحمل شد و حالا آزادی سیاسی باعث خوشحالی است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با ازادی سیاسی اختیاراتش در باشگاه پرسپولیس محدود می شود، عنوان کرد: خیر، من با حکم قائم مقامی با اختیار مدیرعامل به این سمت منصوب شده ام.

نژادفلاح درباره اینکه برانکو ایوانکوویچ به تهران برگشته، توضیح داد: حتما امروز قبل از حضور برانکو ایوانکوویچ در تمرین دیداری با وی خواهم داشت و این دیدار یا در هتل محل اقامت برانکو خواهد بود و یا در درفشی فر.

قائم مقام پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که نتیجه تساوی شب گذشته پرسپولیس نگرانی را برای هواداران به وجود آورده که تیم جزو کاندیداهای سقوط باشد، خاطرنشان کرد: اینگونه نیست، ما دیگر از ته جدول کنده شده ایم و البته دیشب هم بازی خوبی در اهواز از پرسپولیس شاهد بودیم. گرچه نتیجه خوب نبود و با برد همراه نشد. فکر می کنم با توجه به اینکه پرسپولیس در اهواز به اندازه تیم میزبان تماشاگر داشت، همین نتیجه تساوی همه چیز را در آنجا به تساوی کشاند.

وی افزود: ما بازی حساسی با سپاهان در پیش داریم و امید داریم تا بار دیگر با حضور 100 هزار نفری تماشاگران همچون شب بازی با النصر عربستان انرژی مضاعفی به کل تیم تزریق شود و بتوانیم یک برد دلچسب به هواداران تقدیم کنیم.

نژادفلاح درباره جلسه فرددای مدیران باشگاه های لیگ برتری در سازمان لیگ اضافه کرد: در این جلسه قرار است درباره جوانگرایی در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر پانزدهم، درآمدزایی و مصوبات دیگر مربوط به فصل نقل و انتقالات با مسئولان سازمان لیگ جلسه داشته باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)