با استعفای انصاری فرد موافقت شد

مرجع خبری پرسپولیس : عضو هيات‌مديره باشگاه پرسپوليس با اشاره به نتايج اين تيم گفت: هيات مديره به وظايف خود خوب عمل نكرده است.

محمد حسين نژادفلاح اظهار داشت: نتايج نشان مي‌دهد كه هيات‌مديره به صورت شايسته به وظيفه خود در پرسپوليس عمل نكرده و نقايصي دارد.

وي درباره حضورش در هيات مديره آينده پرسپوليس عنوان كرد: از اين موضوع اطلاعي ندارم اما اين مسئوليتي كه الان برعهده من است شايد چند روز ديگر به فرد ديگري داده شود به همين دليل دست سعيد‌لو را باز گذاشته‌ام اما ايشان به ما لطف دارند.

نژاد‌فلاح ادامه داد: هواداران از تيم رضايت ندارند اما بايد بگويم مشكل فقط انصاري‌فرد نبود و دلايل مختلفي باعث ناكامي پرسپوليس شد كه همه بايد پاسخگو باشند.
اين عضو هيات مديره خاطرنشان كرد:

انصاري‌فرد از پرسپوليس استعفا كرد و نامه مكتوب خود را ارائه كرده است. همه حق دارند بدانند كه در پرسپوليس چه مي‌گذرد چون ما مخفي‌كاري نداريم به همين دليل من اين صحبت‌ها را انجام داده‌ام.

وی درباره بركناري عباس انصاري‌فرد مديرعامل سابق پرسپوليس، گفت: انصاري‌فرد استعفا داده و بركنار نشده است. بي‌ترديد او به شرايطي رسيد كه اين كار را انجام داد، روند تيم ما آن طور نبود كه وي بخواهد چهاردستي به ميزش بچسبد.

 

نژاد فلاح در خصوص همدل نبودن اعضای هیئت مدیره نیز افزود : در هيات مديره تنها انصاري‌فرد، فرخزادي و بنده در مقاطع اخير حضور داشتيم، البته اينكه اعضاي اين هيات با يكديگر همدل نبودند را تا حدودي قبول دارم اما اگر به طور مثال فرخزادي مي‌گويد شماره تلفن انصاري‌فرد را ندارد قطعا مزاح مي‌كند. بنده كه شماره وي را داشته و با هم در ارتباط بوديم.

 

عضو سابق هیئت مدیره پرسپولیس اضافه کرد : از هيات مديره باشگاه محمد آخوندي هم استعفا كرد، من هم استعفايم را بيان كردم كه هر تعبيري مي‌توان از آن داشت؛ اما اگر جزو اعضاي جديد هيات مديره باشم تمايل به همكاري در پرسپوليس را دارم.


وي افزود: هواداران سرمايه‌هاي اصلي ما هستند و آقاي سعيد‌لو نيز تاكيد كرد نبايد آنها را آزرده خاطر كنيم. در جلسه شب گذشته به نتايج خوبي رسيديم اما هنوز به آن مرحله نرسيده كه انعكاس خبري پيدا كند اما با استعفاي انصاري‌فرد موافقت شد چرا كه اين موضوع به نفع خودش و باشگاه بود.

نژادفلاح در خصوص معرفي اعضاي هيات‌مديره گفت: ظرف هفته آينده اين اتفاق مي‌‌افتد و رئيس سازمان تربيت بدني تكليف همه چيز را مشخص مي‌كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)