پرسپولیس نیوز : قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس از طرف سرمربی جدید این تیم اجازه ندارد مبلغ قرارداد او را اعلام کند.

محمدحسین نژادفلاح در خصوص چگونگی حضور برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس گفت: ابتدا باید از تلاش‌های حمید درخشان سپاسگزاری کنم اما در هفته‌های اخیر نتایج پرسپولیس در لیگ رضایتبخش نبوده است. در این شرایط تصمیم خوب درخشان باعث شد تا بتوانیم با برانکو وارد مذاکره شویم و او را به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس معرفی کنیم. از همین‌جا باید اعلام کنم که از برانکو توقع داریم پرسپولیس در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا نتایج لازم را بگیرد تا نگرانی‌ها از روی سکوها برداشته شود.

وی با اعلام اینکه قرارداد برانکو تا پایان فصل آینده لیگ برتر اعتبار دارد، خاطر نشان کرد: در ترکیه نشستی چند ساعته با برانکو داشتیم که با توجه به شناخت من از روحیه، شخصیت و علاقه او به ایران و همچنین با توجه به سوابق خوب برانکو در فوتبال کشورمان توانستیم با هم به توافق برسیم.

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص مبلغ قرارداد برانکو ایوانکوویچ اعلام کرد: از طرف برانکو اجازه ندارم مبلغ قراردادش را بگویم اما این اطمینان را به همه می‌دهم که مبلغ قرارداد او سنگین‌تر از قراردادهای برخی مربیان داخلی نیست.

نژادفلاح در پاسخ به این پرسش که ایوانکوویچ چه زمانی به صورت رسمی به هواداران پرسپولیس معرفی می‌شود، خاطرنشان کرد: واقعیت این است که برانکو 78 میلیون تومان بدهی مالیاتی دارد که پرداخت آن برعهده فدراسیون فوتبال است و غیر از آن هم 160 میلیون تومان جریمه این بدهی مالیاتی است. قرار شده ما امروز پیش‌پرداخت قرارداد برانکو را به او بدهیم تا از این محل اصل بدهی مالیاتی برانکو پرداخت شود. در مجموع تلاش می‌کنیم ایوانکوویچ بتواند چهارشنبه به تهران بیاید. البته مشخص نیست که برانکو برای بازی با النصر عربستان روی نیمکت می‌نشیند یا خیر اما حتماً قبل از بازی با بازیکنان دیدار دارد و احتمالاً از روی سکو بازی را تماشا می‌کند.

وی در واکنش به صحبت‌های امیر عابدینی مبنی بر اینکه پیش از استعفای درخشان مسئولان باشگاه پرسپولیس با برانکو قرارداد امضاء کرده بودند، اظهار داشت: مهم این بود که در این شرایط بتوانیم به پرسپولیس کمک کنیم وگرنه تقدم و تأخر چیزی را عوض نمی‌کند. باید به پرسپولیس شوک مثبت وارد می‌شد. ضمن اینکه خود درخشان استعفا داد و ما استعفای او را قبول کردیم.

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس ادامه داد: ما پیش از استعفای درخشان با برانکو مذاکره نکرده بودیم هرچند قبل از حضور من در باشگاه پرسپولیس با برانکو و قطبی مذاکره شده بود اما وقتی من به پرسپولیس آمدم تشخیص دادم که در آن مقطع تغییر و تحول به تیم کمک نمی‌کند و دوست هم نداشتم رفتاری که با علی دایی شد، با حمید درخشان هم صورت بگیرد. بعد از اینکه به پرسپولیس آمدم بازیکنان و اعضای کادرفنی از من فرصت خواستند که تغییری ایجاد نکنم و من هم این کار را انجام دادم، چون فضا مهیا بود. در مجموع ابتدا درخشان استعفای خود را مطرح کرد که من این استعفا را نپذیرفتم اما پس از اصرار خود درخشان با آن موافقت کردم ولی این مسئله رسانه‌ای نشد، بعد از صحبت درخشان بود که ما با برانکو قرار گذاشتیم و روز گذشته در شهر استانبول ترکیه و در یک روز کاری فشرده با هم سر همه مسائل به توافق رسیدیم.

نژادفلاح خاطرنشان کرد: من دوست داشتم که یک مربی ایرانی در پرسپولیس حضور داشته باشد اما چون خارج از فصل نقل‌وانتقالات هستیم تمام مربیان خوب ایرانی مشغول به کار هستند به همین خاطر با برانکو قرارداد بستیم. فقط باید در این مقطع هواداران ما به فکر حمایت از پرسپولیس و برانکو باشند، چون در این شرایط مخالفت چیزی را تغییر نمی‌دهد.

وی در پایان در صحبت با هواداران پرسپولیس گفت: امیدوارم هواداران و پیشکسوتان فردا بدون اینکه بخواهند نشان بدهند که سرمربی پرسپولیس چه کسی است، با تمام وجود به ورزشگاه بیایند و به عنوان یار دوازدهم به پرسپولیس کمک کنند تا تیم نتیجه بگیرد. ضمن اینکه تمام بلیت‌های بازی فردا توسط حسین هدایتی خریداری شده تا هواداران به صورت رایگان به ورزشگاه بیایند که باید در این خصوص از هدایتی تشکر کنم. او هم تمام بلیت‌ها را خرید و هم اینکه بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)