پرسپولیس نیوز : محمدحسین نژادفلاح گفت: هواداران پرسپولیس در بازی با النصر، دنیای فوتبال را شگفت‌زده کردند و پیروزی واقعی پرسپولیس حضور آنها بود که چشم و چراغ باشگاه هستند.

ما چشم به حضور دوباره آنها در آزادی داریم و تک تک اعضای باشگاه و تیم اندیشه‌ای جز شاد کردن آنها ندارند.

محمد حسین نژادفلاح در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: پس از گذشت چندین روز از بازی با النصر هنوز حلاوت حضور بیش از یکصد هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی در کام فوتبال ایران وجود دارد. این حضور به حماسه و افتخاری تبدیل شد که نه فقط در آسیا بلکه در تمام دنیا مورد توجه قرار گرفت. چنانکه سایت فیفا نیز نسبت به آن واکنش نشان داد. بی‌تردید این حضور هواداران، پیروزی واقعی برای پرسپولیس و حتی فوتبال و ورزش ایران بود. بهانه‌ای برای آشتی دوباره مردم و فوتبال بود که افتخار می‌کنیم ما پرسپولیسی‌ها مسبب آن بودیم.

وی ادامه داد: بارها شنیده‌ایم که پرسپولیس بدون هواداران معنا و مفهومی ندارد. این واقعیتی غیر قابل انکار است. زنده بودن و پویایی پرسپولیس به حضور هوادارانش است و به این سبب از هواداران تقاضا می‌کنیم در رقابت‌های لیگ برتر و بویژه بازی مهمی که با سپاهان پیش رو داریم بار دیگر حمایتی همه جانبه از تیم خود داشته باشید. حضور آنها به مثابه روحی است که در کالبد تیم فوتبال پرسپولیس دمیده می‌شود.

نژادفلاح خاطرنشان کرد: همه آنهایی که در باشگاه و تیم پرسپولیس حضور دارند می‌دانند که مهمترین وظیفه آنها شاد کردن هواداران است. باشگاه پرسپولیس و وزارت ورزش تمام تلاش خود را در این مسیر به کار بسته‌اند و هر اقدامی که صورت می‌گیرد در راستای همین هدف است اما در نهایت مهمترین عامل محرک و قوی‌ترین انگیزه بویژه برای بازیکنان و مربیان تیم، همین حضور هواداران خواهد بود که امیدواریم امروز هم به شکل گسترده شاهدش باشیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)