پرسپولیس نیوز : محمدحسین نژاد فلاح گفت: می‌خواستیم آقای درخشان بمانند ولی ایشان به جمع‌بندی رسیدند که استعفا بدهند و به این ترتیب آقای عبدی سرمربی شدند و امیدواریم با درایت عبدی و کادر فنی، تلاش بازیکنان و حمایت پیشکسوتان و هواداران به دنبال برتری برابر النصر هستیم.

محمد حسین نژاد فلاح در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: امیدوارم با درایت آقای حسین عبدی و همکارانشان، همت و تلاش غیرتمندانه بازیکنان و حمایت هواداران و پیشکسوتان بزرگوار پرسپولیس با وجود مشکلاتی که وجود دارد، برابر النصر به برتری دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: آقای حمید درخشان در نهایت به این جمع‌بندی رسیدند که در مقطع فعلی از تیم جدا شوند، پس از آنکه موضوع استعفا را مطرح کردند، با ایشان صحبت کردم. ما می‌خواستیم که باشند ولی در نهایت با توجه به طرح استعفا، آقای حسین عبدی که ایشان هم از قدیمی‌های نامدار باشگاه هستند و به مسائل و شرایط تیم آشنایی کامل دارند را به عنوان سرمربی معرفی کردیم و عهده‌دار مسوولیت تیم شدند.

مدیر باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: آقای عبدی از بازیکنان با سابقه تیم فوتبال پرسپولیس هستند. نزدیک به دو دهه به عنوان بازیکن و مربی برای پرسپولیس تلاش کردند. سال‌ها کاپیتان تیم بودند، دوره مربیگری پیشرفته را در اروپا سپری کرده‌اند و در کار مربیگری هم تجربه عملی دارند. امیدواریم با تدابیر و درایت ایشان و دستیارانشان، با تلاش بازیکنان و حمایتی که اطمینان داریم هواداران و پیشکسوتان از تیم خودشان دریغ نمی‌کنند، در بازی‌های آتی موفق باشیم.

وی تصریح کرد: شک نداریم که هواداران قطعا از تیم خودشان حمایت می‌کنند. در مقطع فعلی بیش از هر زمانی به حضور آنها نیاز است تا بتوانند تیم را به پیش ببرند. باشگاه به نوبه خود با رایزنی‌هایی که انجام داده است شرایطی را فراهم آورده است که با کمک حامیان نسبت به خریداری بلیت و در اختیار گذاشتن رایگان آن جهت تسهیل حضور هواداران اقدام شود. حضور هواداران در این بازی بسیار اهمیت دارد. ضمن آنکه این بازی متعلق به تمام اهالی فوتبال ایران است. از پیشکسوتان بزرگوار و هواداران عزیز تقاضا داریم که در این بازی حضور داشته باشند. نیازی هم به دعوت نیست چون این تیم در وهله اول متعلق به آنها است و حضورشان باعث قوت قلب و تقویت روحیه اعضای تیم خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)