پرسپولیس نیوز : قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: سوءتفاهماتی که برای طارمی پیش آمده باعث شد این حرف های احساسی را بزند.

محمدحسین نژادفلاح  درباره اظهارات مهدی طارمی و ناراحتی مهاجم سرخپوشان از وی اظهار داشت: نمی دانم چه اتفاقی رخ داده که طارمی این صحبت ها را مطرح کرده است؟ من با نماینده وی جلسه داشتم و حتی با او صحبت کردم و خواهش کردم بعد از اردوی تیم ملی طارمی به باشگاه بیاید تا با وی مذاکره کنم اما نمی دانم صحبت ها چطور به او انتقال پیدا کرده که حالا او ناراحت شده و این صحبت ها را مطرح کرده است.

وی ادامه داد: این را از صمیم قلب می گویم که من و باشگاه علاقه خاصی به طارمی داریم. من حتی در این چند روز سعی کردم با طارمی تلفنی صحبت کنم اما متاسفانه تلفن همراهش خاموش بود و به خاطر حضور در اردوی تیم ملی قادر به پاسخگویی نبود. از همین جا اعلام می کنم باشگاه به این مهاجم دوست داشتنی علاقه دارد و مطمئنا او را در تیم حفظ خواهد کرد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه بیشترین ناراحتی طارمی درباره متمم قراردادی است که عنوان کرده اند بیان داشت: اینها سوءتفاهماتی است که برای طارمی پیش آمده و باعث شده این صحبت های احساسی را مطرح کنند. اگر من باز هم چیزی بگویم می ترسم سوءبرداشت شود. بهتر است تا پس فردا صبر کنم تا خودش به باشگاه بیاید تا آن وقت برایش این سوءتفاهمات را برطرف کنم.

وی درباره جذب بازیکن جدید عنوان کرد: در حال حاضر ما مشغول مذاکره با بازیکنان خودمان هستیم تا بازیکنانی را که مد نظر برانکو بودند و یک سال در این تیم زحمت کشیدند را ابتدا نگه داریم و سپس سعی خواهیم کرد با بازیکنان جدید مد نظر برانکو هم وارد مذاکره شویم.

نژادفلاح در پایان در خصوص جذب فرشاد احمدزاده و قاسم حدادی فر خاطرنشان کرد: باشگاه با بازیکنان زیادی وارد مذاکره شده و علاقه مند جذب بازیکنان زیادی است اما باید منتظر بمانیم تا خود برانکو به ایران بازگردد و سپس نظر قطعی اش را روی بازیکنان مورد نظرش اعلام کند تا با آنها به توافق برسیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)