پرسپولیس نیوز :محمدحسین نژادفلاح گفت: با برانکو ایوانکوویچ، تلاش شما بازیکنان، حمایت هواداران و همدلی پیشکسوتان آینده پرسپولیس را می‌سازیم.

محمدحسین نژادفلاح در مراسم معارفه برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش در جمع بازیکنان گفت: قبل از هر چیز بار دیگر از زحمات و تلاش‌های آقای درخشان تقدیر و تشکر می‌کنم و جا دارد از آقای عبدی و دیگر دستیاران آقای درخشان آقایان؛ نادر باقری، علیرضا امامی‌فر، مسعود مومنی و محمد منتظری که به رغم جدایی آقای درخشان با درک شرایط و تعصب به پرسپولیس به فعالیت خود ادامه دادند، تشکر ویژه داشته باشم و خوشحالم که آقای برانکو ایوانکوویچ را با کارنامه خوب و درخشان به عنوان سرمربی جدید به شما معرفی می‌کنم.

وی افزود: آقای برانکو نیازی به معرفی بنده ندارند و یک مربی کاملا شناخته شده و موفق در فوتبال ایران و سوابقی خوب در فوتبال آسیا و کرواسی هستند. مذاکرات ما با ایشان نتیجه بخش بود و آقای برانکو قراردادشان را ثبت کردند و امیدواریم شاهد موفقیت ایشان و سربلندی پرسپولیس و هوادارانش در ادامه فصل جاری و رقابت‌های فصل آتی باشیم. انشاءا… با درایت آقای برانکو و همکارانش، تلاش بازیکنان و مجموعه عوامل تیم از کادر پزشکی و تدارکات گرفته تا تیم پشتیبانی باشگاه و حمایت همه جانبه هواداران و همچنین همدلی پیشکسوتان شاهد درخشش پرسپولیس با آینده‌ای سرشار از موفقیت داشته باشیم.

نژادفلاح در ادامه، پانادیچ دستیار کروات برانکو، تایهومییر مربی بدنساز را معرفی کرد و گفت: خوشحالیم که آقای عبدی به فعالیت خود ادامه خواهند داد و امروز نیز روی نیمکت تیم مسوولیت فنی دارند و خوشحالم که آقای کریم باقری را بار دیگر در پرسپولیس می‌بینیم و مایه افتخار است که این بازیکن پر افتخار و با اخلاق تاریخ پرسپولیس و فوتبال ایران را به عنوان یکی از سرمایه‌های باشگاه پرسپولیس امروز به عنوان دستیار آقای برانکو به شما معرفی می‌کنم. آقای عبدی و باقری به عنوان دستیاران ایرانی برانکو فعالیت خواهند کرد و مطمئن هستم امروز با تمام وجود مقابل تیم النصر عربستان بازی خواهید کرد و دل هواداران را شاد می‌کنید.

نژاد فلاح تصریح کرد: نتایج خوبی در دو بازی اول پرسپولیس مقابل لخویا و بنیادکار بدست آمد و در بازی رفت مقابل النصر نیز غافلگیر شدیم وگرنه می‌توانستید همچون دو بازی اول نتیجه بگیرید. امروز مردم ایران چشم انتظار موفقیت شما هستند و همه برایتان دعا خواهند کرد تا موفق باشید. این بازی اهمیت خاص خودش را دارد و تردیدی ندارم که با تمام وجود به میدان می‌رویم و دل هوادارانی که در استادیوم شما را تا آخرین لحظات تشویق می‌کنند و آنهایی که در منازل خود برای سربلندی‌تان دعا می‌کنند را شاد می‌کنید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)