پرسپولیس نیوز : قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس گفت: متأسفانه حقوق‌دان‌های فوتبال خیلی تسلط ندارند و به همین دلیل حضور برخی بازیکنان خارجی برای باشگاه‌ها مشکل‌ساز می‌شود.

محمدحسین نژادفلاح پس از دیدار با علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: برای احوال‌پرسی و همچنین دریافت مساعدت مالی به دیدار کفاشیان آمده بودیم. ما مشکل جدی مالی نداریم نه اینکه پول داریم و مشکل نداریم اما بازیکنان این شرایط را پذیرفته‌اند ما مبلغ حداقلی را به آنها پرداخت کردیم و فرصت دادند که مابقی قرارداد بعداً‌ پرداخت شود. البته به کادر فنی چیزی ندادیم و قرار است امروز پیش از سفر به آنها پرداخت کنیم.

وی گفت: امیدوارم با بازی مقابل النصر به هواداران عیدی بدهیم. این مسابقه قابل پیش‌بینی نیست همانطور که کسی پیش‌بینی نمی‌کرد مقابل نفت مسجد سلیمان در دقیقه 94 گل مساوی را بخوریم.

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس در مورد پیدا شدن شاکیان بین‌المللی عنوان کرد بدهی‌های گذشته وجود دارد و امیدواریم آنها را حل کنیم. متأسفانه حقوق‌دانهای فوتبال ما خیلی تسلط ندارند یا مدیران عامل تحت فشار، مربی خارجی و بازیکن انتخاب می‌کنند. پرداخت‌ها هم به موقع انجام نمی‌شود و همین موضوع به شکایت کشیده می‌شود.

نژادفلاح تأکید کرد: تحت هیچ شرایطی از زمان حضور من در باشگاه اجازه ایفای نقش به دلال‌ها ندادیم و نخواهیم داد. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا اطراف باشگاه را خلوت کنیم و مربیان و بازیکنان بدون واسه در باشگاه حضور پیدا کنند.

وی در مورد اینکه کفاشیان گفته است در بازی نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس چهارشنبه سوری راه افتاده است و برخی می‌گویند چون بازیکنان پرسپولیس از انداختن چفیه سرباز زده اند، این اتفافات افتاده است،‌ گفت:‌ این دو موضوع هیچ ارتباطی با هم ندارند اگر هواداران و تماشاگران نفت سنگی به داخل زمین پرتاب کردند باید با آنها برخورد شود. اگر ما هم کم کاری کردیم باز هم برخورد شود اما ربط دادن این مسائل به هم درست نیست.

قائم‌مقام پرسپولیس تأکید کرد: دامن زدن به این مسائل آرامش را از ما می‌گیرد. ما در مقطع حساسی قرار داریم و باید آرامش داشته باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)