پرسپولیس نیوز : قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس در جمع بازیکنان این تیم گفت: اگر درصدی از بازی دیروز مقابل النصر را مقابل راه‌آهن انجام می دادید برنده از زمین خارج می‌شدید.

محمدحسین نژادفلاح قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس در جمع بازیکنان این تیم پیش از شروع تمرین گفت: از تلاش‌های شما در بازی دیروز تشکر می‌کنم چون واقعا همت کردید و باعث خوشحالی بیش از 100 هزار هوادار شدید البته در حدود 20 هزار هوادار هم به علت پر بودن استادیوم به خانه‌هایشان برگشتند.

وی ادامه داد: همه دیروز برای برد اراده داشتند و شما همه را خوشحال کردید. شاید خیلی از کارهایی که باید انجام می‌شد را شما انجام دادید و خوشحالم که هواداران را ناامید نکردید به هر حال الان پرسپولیس جایگاه خوبی در لیگ ندارد و این رتبه در شان و سابقه شما نیست البته من نمی‌خواهم در بحث فنی وارد شوم اما اگر درصدی از بازی دیروز را مقابل راه‌آهن انجام می‌دادید برنده از زمین خارج می شدید هرچند که باید ادامه همین انگیزه نتایج خوبی بگیریم.

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: بعد از توافق با برانکو به او گفتیم که برای بازی روز چهارشنبه حتما در استادیوم آزادی باشد چراکه تاثیر او از لحاظ روحی و روانی در بازی دیروز دیده شد البته برای برخی از کارهایش به کرواسی بازگشته و قرار است تا یکشنبه به تهران برگردد اما همانطور که او اعلام کرده پانادیچ به عنوان دستیار اول در پرسپولیس کار خواهد کرد و تصمیم او تصمیم برانکو است.

وی خاطرنشان کرد: کریم باقری هم از امروز کارش را در پرسپولیس شروع کرد البته این تیم خانه خود اوست. تای‌هومیر هم مربی پرسپولیس است و نادر باقری و امامی‌فر هم حرفه‌ای‌گری کردند و تا تعیین تکلیف نهایی به فعالیتشان در پرسپولیس ادامه خواهند داد و البته حسین عبدی هم در کنار ما باقی خواهد ماند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)