پرسپولیس نیوز : قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت:بعد از ماه ها در کنار برانکو بودن در پرسپولیس تفکرات ایشان را کامل می شناختیم.

محمد حسین نژادفلاح پس از گفت و گوی تلفنی با برانکو درباره نتیجه صحبت با وی اظهار داشت: برانکو از زمانی که رفت ما مکرر از طریق آقا رضا(چلنگر) با ایشان در ارتباط بودیم. این صحبت امروز در ادامه  نشست های قبلی بود. دوباره چک کردیم که برانکو ان شاءالله چه زمانی وارد ایران می شود که طبق برنامه قبلی 28 خرداد از آنجا حرکت می کند و 29 خرداد به ایران می رسد. بحث اردوی خارج از کشور را با هم چک کردیم. نسبت به بازیکنانی که قبلا صحبت داشتیم باز هم در ادامه درباره شان صحبت کردیم.

وی درباره اینکه برانکو گفته بود باشگاه باید بلیط بگیرد گفت:ان شاءالله اقدام به خرید بلیت برانکو و دستیارانش می کنیم تا وارد ایران شود. نگرانی در بین اصحاب رسانه و هواداران وجود داشت که شاید برانکو به خاطر عدم پرداختش برنگردد ولی ما از قبل اطمینان دادیم نگران نباشند. برانکو به ایران برمی گردد. با توجه به کمک های دکتر گودرزی و سجادی که واقعا بزرگوارانه برای حل مشکلات تلاش کردند و با حمایت ها و راهنمایی های آنان امیدواریم که ادامه مبالغ را برای نقل و انتقالات دریافت کنیم و مشکلات حل شود.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره مصاحبه هایی که به نقل از وی در این مدت منتشر شد و اینکه گفته می شود وی نامه تهدید آمیز برای شکایت به فیفا نوشته است گفت: قبلا هم گفتم و الان هم می گویم در نبود برانکو خیلی حرف ها از طرف ایشان زده شد که اگر خودش بود این حرف ها زده نمی شد.

نژادفلاح خاطرنشان کرد:برانکو خودش ماه ها در ایران بود که هیچ حرف ناراحت کننده ای از ایشان نشنیدیم. وقتی کسی نباشد همه به خودشان اجازه می دهند حرف بزنند یا برداشت های اشتباه کنند. چه بسا نسبت به خود ما هم حرف هایی زده می شود ولی هیچ گاه تکذیب نمی کنیم. ما برابر حرف های نسبت داده شده به برانکو هیچ عکس العملی نشان ندادیم.

وی درباره اینکه کریم باقری گفته بود مشخص نیست پرسپولیس با نظر چه کسی بازیکن می گیرد ادامه داد:بعد از ماه ها در کنار برانکو بودن در پرسپولیس تفکرات ایشان را کامل می شناختیم. در روز پرواز هم ما به اتفاق رضا چلنگر حضور داشتیم. ما اصلا از اول بنا نداشتیم حتی یک بازیکن را برای مذاکره هم برخلاف نظر برانکو مورد نظر قرار داده و با وی صحبت کنیم. از ابتدا هم همه حرف های ما این بود که بر مبنای تفکرات برانکو پیش برویم. الان هم تاکید می کنیم حتی با یک بازیکن خارج از میل برانکو مذاکره نکرده ایم. فکر می کنم اردوی اروپایی مان با چند روز تاخیر روبه رو می شود و چند جا در نظر گرفته شده که به یکی از آنها می رویم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت سرخپوشان در فصل نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: به هر حال تلاش ما این است فصل نقل و انتقالات را از دست ندهیم.  بعضی از دوستان به برانکو نقد داشتند که ایشان مربی تیم ملی بوده اما ما در مقطع جابه جایی یکی از انگیزه هایمان همین بود که ایشان را به خدمت بگیریم چون با فضای لیگ و ایران آشنا است. با خیلی از بازیکنان مورد نظر ایشان مذاکره کردیم و با باقی بازیکنان هم در روزهای آتی مذاکره می کنیم. در روز اول تمرین تمام البسه یکسان به بازیکنان اعطا می شود تا شرایط یکسان باشد. امیدواریم همه چیز به خوبی و مطابق برنامه پیش برود.

 به گزارش کاپ،وی در خصوص وضعیت گرفتن اسپانسر باشگاه پرسپولیس در شرایطی که هنوز بحث مربوط به مزایده بعدی مطرح است بیان داشت: باید وزارت ورزش رضایت وزارت اقتصاد را حاصل کند. شاید وزارت نسبت به تعیین اسپانسر اقدام کند و شاید هم به ما محول کند. من دیده ام سجادی نشست های فراوانی با اشخاص و شرکت ها گذاشته است، خوشبختانه ما مشکل اسپانسر نداریم. شما دیدید در مزایده ما سه، چهار خریدار داشتیم. چندین اسپانسر هم سراغ ما آمدند که ما آنها را به وزارت ورزش معرفی کردیم. ما در زمینه اسپانسر مشکل نداریم. باز لازم است از اراده سجادی در زمینه حل مشکلات سرخابی تشکر کنم و امیدوارم در کنار هم در جهت سیاست باشگاه حرکت کنیم.

نژادفلاح درباره وضعیت قرارداد اسپانسرهای قبلی پرسپولیس تصریح کرد: اسپانسر قبلی قراردادش تا برج 4 است و به زودی تمام می شود. یعنی متمم قراردادش تمام می شود. اصل قرارداد آن تمام شده است. لذا ما اسپانسر دیگری در فصل گذشته نداشتیم. ما چند بار لباس ها را فروختیم. مثلا به بانک انصار، کاشی پرسپولیس یا پرشین خودرو که اینها به عنوان آورده اسپانسر تلقی می شوند که یک وقت اسپانسر حق شکایت نداشته باشد. ما از شرکت بهنام پیشرو برای این کار مجوز گرفتیم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره خروجی بازیکنان عنوان کرد: ما بنا نداریم هیچ بازیکنی را در فهرست خروج قرار دهیم. نه ورودی و نه خروجی هایمان را رسانه ای نمی کنیم. هنوز مذاکرات ما ختم به قرارداد نشده است. نه اینکه نتیجه نگرفته باشیم بلکه مساله اساسی قرارداد بستن است. بازیکن نقطه نظرات ما را نسبت به شرایط فصل آینده می شنود و روی شرایط مالی ما فکر می کند پس از آن اگر قرارداد بسته شد رسانه ای می شود. یک بازیکن شاید دوست نداشته باشد در فهرست خروج ما قرار بگیرد. اجازه بدهید خیلی در این موضوع ریز نشویم و کار بازیکنان ما را سخت نکنید.

نژادفلاح درباره حضور محمد پنجعلی به عنوان مدیر آکادمی پرسپولیس گفت: پنجعلی هم مثل بسیاری از بازیکنان پرسپولیس برای ما قابل احترام است. وی کاپیتان پرسپولیس بوده، در تیم منتخب آسیا بوده و یکی از کسانی بوده که در ارکان مختلف باشگاه حضور داشته و مدیر تیم های پایه و بزرگسالان بوده است. ما از ایشان خواهش کردیم در تیم باشند و امروز پاسخ مثبت خودشان را اعلام کردند و ما ایشان را به عنوان رییس آکادمی پرسپولیس معرفی کردیم. من حق خودم می دانم درباره سرمربی تمام تیم های پایه اقدام کنم ولی حتما از مشورت آقای پنجعلی استفاده می کنم.

وی ادامه داد:امروز هم پیشنهادات ایشان را خواستم و به وی تاکید کردم حق باشگاه است درباره سرمربی تیم اقدام کند. ضمن اینکه ما یک رویه ای را ایجاد کرده ایم که تحت هیچ شرایطی از بازیکنان شهرستانی تست نمی گیریم و بازیکن شهرستانی را در تیم پایه نمی پذیریم. شاید یک بازیکن شهرستانی در تست نمره 70 بگیرد اما وقتی به تهران بیاید از حمایت خانواده برخوردار نیست و این باعث افت وی می شود. شهر تهران بزرگ است و شهرستانی ها دچار تضاد فرهنگی می شوند و این امر روی کیفیت آنها تاثیر می گذارد به همین خاطر بنای ما بر این است که بازیکنان تهرانی به خدمت بگیریم. حتی اگر بازیکن تهرانی در تست نمره 40 بگیرد پس از مدتی نمره اش 70 خواهد شد اما اگر شهرستانی 70 بگیرد به دنبال مشکلاتی که در تهران برایش پیش می آید بعد از مدتی نمره اش 40 خواهد شد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که به قولی که گفتید عمل می کنید و برانکو را برمی گردانید و حالا برنامه های آتی اش چیست توضیح داد: کار اساسی که باید می کردیم انتخاب یک مربی خوب و درباره مسائل مالی بود. من اطمینان می دهم در طول فصل مشکلات مالی نخواهیم داشت. با توجه به ظرفیت های بسیار بالایی که در باشگاه پرسپولیس وجود دارد هر کسی که وارد شود می تواند به درآمد برسد. معاونت اقتصادی با بسیاری از افراد وارد مذاکره شده است و اطمینان می دهم مشکل اقتصادی نخواهیم داشت. قدم بعدی حفظ بازیکنان است. این مساله یک کار گروهی است. شما نگاه کنید بسیاری از تیم هایی که قهرمان می شوند تغییر و تحولات در آنها در حداقل میزان ممکن است. در حالی که در ایران در فصل نقل و انتقالات 60،70 درصد بازیکنان تغییر می کنند لذا بنای ما این است که بازیکنان خوبمان را حفظ کنیم. مثلا صحبت از طارمی است. ما تلاشمان این است نگذاریم بازیکنی که نیاز داریم از تیم جدا شود مگر آنکه بازیکن با توافق کادر فنی جدا شود.

 وی افزود: ما برای هر پستی گزینه های خوبی را پیش بینی کرده ایم. فکر می کنم از بازی اول در کورس قهرمانی هستیم. ما از بازی اول مثل یک فینال نگاه می کنیم. امیدواریم با توجه به شروع به موقع تمرینات و فصل آماده سازی در کورس قهرمانی باشیم. البته همه می دانند که فوتبال در سال های اخیر از انحصار استقلال و پرسپولیس درآمده و در اختیار تیم های صنعتی درآمده که ثبات داشتند و از نظر اقتصادی مشکلی نداشتند. امیدواریم به هدفی که خواسته هواداران است، برسیم. بودن ما برای گذران وقت نیست و برای شادی هواداران آمده ایم که چیزی که هوادار را شاد می کند قهرمانی است.

نژادفلاح در خصوص مشکل اخلاقی یکسری از بازیکنان اضافه کرد: بداخلاقی ها دیگر در دوران برانکو دیده نشد. هم برانکو کارش را خوب بلد است و هم ما می دانیم که باید از مربی تحت هر شرایطی حمایت کنیم. من یک بار گفتم اگر مربی تمام 11 بازیکن را اخراج کند من حمایت می کنم. ما در نقل و انتقالات نگاه اخلاق محور و شخصیت محور داریم. باید کسی به پرسپولیس بیاید که در شان باشگاه باشد. به همان اندازه که به گل زدن و شرایط فنی نگاه می کنیم به اخلاق بازیکن هم نگاه خواهیم کرد. تیم با این خصوصیات به پرواز درمی آید و هر کدام از این ویژگی ها نباشد تیم به پرواز درنمی آید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)