پرسپولیس نیوز : قائم مقام باشگاه پرسپولیس می‌گوید تمام تمرکزش روی دیدار با لخویای قطر است.

محمدحسین نژاد فلاح  درباره آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: آن چیزی که ما از بازیکنان خواسته‌ایم این است که تمام تلاش‌شان را در زمین انجام دهند تا مقابل لخویا به پیروزی برسیم. تمرکز همه باشگاه روی بازی با لخویا است و امیدوار هستم با درایت بازیکنان و کادر فنی به این مهم دست یابیم.

وی افزود: از هواداران هم می‌خواهم به ورزشگاه بیایند و تیم خود یعنی پرسپولیس را تشویق کنند. البته این دیدار یک دیدار ملی محسوب می‌شود و من انتظار دارم همه مردم از نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا حمایت کنند. پرسپولیس با حمایت هوادارانش می‌تواند نتیجه خوبی در این دیدار بگیرد.

او در پاسخ به این سوال که اگر پرسپولیس در این دیدار به پیروزی نرسید آیا حمید درخشان از کارش برکنار می‌شود گفت: نمی‌خواهم درباره این مسائل از آن صحبت کنم. یک سری حاشیه‌سازی‌هایی در باشگاه با مربیان دیگر انجام شده است که من هیچ کدام را تایید نمی‌کنم. من فقط انتظار دارم پرسپولیس مقابل لخویا بهترین نتیجه را بگیرد.

او در پاسخ به این سوال که آیا حقوق عقب افتاده بازیکنان را پرداخت کرده‌اید گفت: طی صحبتی که با آن‌ها داشته‌ام قرار شد فرصتی به من بدهند تا بتوانم مطالبات معوقه آن‌ها را پرداخت کنم. ان‌شاءالله در آینده نزدیک این اتفاق خواهد افتاد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)