مرجع خبری پرسپولیس به نقل از شبکه خبر سیما : عضو هیئت مدیره پرسپولیس: كریمی می خواست تمدید كند؛ ولی

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: علی كریمی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس رضایت داد ولی متاسفانه فهرست باشگاه پرسپولیس پر شده بود.

محمدحسین نژاد فلاح درباره تمدید قرارداد كریمی گفت : دوشنبه شب دو تا سه ساعت با كریمی صحبت كردم و وی آمادگی بستن قرارداد را داشت ولی متاسفانه فهرست 22 نفره باشگاه پر شده بود ؛ البته قرار بود جای كریمی در فهرست باقی بماند تا وی بتواند به تیم برگردد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح كرد : اصلاً لازم نبود همه 22 نفر را در فهرست كامل كنیم چون تیم های بزرگ مانند استقلال و پرسپولیس این فهرست را تكمیل نمی كنند تا بتوانند بازیكنان كلیدی خود را كه در میان فصل به آنها نیاز پیدا می كنند جذب كنند .

نژاد فلاح افزود : ای كاش به من اطلاع می دادند تا من مذاكرات را ادامه ندهم ، علی كریمی رسماً گفت به خاطر هواداران به پرسپولیس برمی گردم و مسائل مالی برای من مهم نیست و حسین هدایتی رئیس سابق هیئت مدیره هم در این راه به عنوان یك هوادار كمك زیادی به من كرد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با ابراز تاسف از تكمیل فهرست پرسپولیس گفت :

فرصت حضور كریمی در پرسپولیس از دست رفت و متاسفانه با كمی تاخیر این مذاكرات آغاز شد .

محمدحسین نژادفلاح گفت : ساعت 10 شب به ما اطلاع دادند كه یك بازیكن عراقی در هیئت فوتبال تهران قرارداد خود را به ثبت رسانده است و دیگر جای خالی در فهرست پرسپولیس وجود ندارد .

نژادفلاح درباره مشكل كریمی با انصاری فرد هم گفت : همه تلاش من آشتی دادن میان انصاری فرد و كریمی بود و به همین لحاظ دنبال مسائلی كه درباره شروط كریمی مطرح شده است نبوده ام.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینكه دوشنبه از صبح تا غروب 20 بار من و انصاری فرد با هم تماس گرفتیم گفت: همه مراحل مذاكره با كریمی طبق هماهنگی بوده است .

نژاد فلاح افزود : در جلسه دوشنبه من و آقای هدایتی برای مذاكره با علی كریمی شركت كردیم و شخص دیگری از اعضای هیئت مدیره وجود نداشت و این كار با نظر مثبت اعضای هیئت مدیره و همچنین با هماهنگی صد در صدی مدیر عامل باشگاه صورت گرفت .

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد : به انصاری فرد گفتم چون كریمی با شما مشكل دارد و نمی توانید با هم تفاهم كنید اجازه بدهید من وارد شوم ، همچنین دو هفته قبل اعضای هیئت مدیره مصوب كرده بودند كه مدیرعامل حتماً باید قرارداد كریمی را تمدید كند.

نژادفلاح تاكید كرد : اگر شرایط قرارداد جدید كریمی مشكلی داشت باید مدیر عامل به هیئت مدیره انتقال می داد و دستور جدید می گرفت چون انصاری فرد مجری مصوبات هیئت مدیره هستند .

وی تصریح كرد : همه این كارها برای هواداران پرسپولیس بود چون علاقه مند به حضور كریمی در تیم بودند چون احساس می كردم اختلاف رفتاری و گفتاری میان انصاری فرد و كریمی بود و می خواستم كه این اختلاف را حل كنم .

محمدحسین نژادفلاح گفت : بر اساس مصوب هیئت مدیره باید برای مذاكره با كریمی یكی از اعضای هئیت مدیره در كنار مدیر عامل قرار می گرفت و حتی مهندس علی آبادی به عنوان رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس هم بر تمدید قرارداد كریمی تاكید داشتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)