پرسپولیس نیوز : قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس گفت: من هم کادر فنی و هم اکثر بازیکنان را برای فصل آینده حفظ خواهم کرد و فقط نقاط ضعف خود را پوشش خواهیم داد.

 محمدحسین نژادفلاح در گفت‌وگویی با رادیو جوان در خصوص اینکه آیا تک‌نفره می‌تواند پرسپولیس را اداره کند، تصریح کرد: البته در این زمینه دوستان هم ما را همراهی می‌کنند و تلاش می‌کنیم تا شرایط خوبی به وجود بیاوریم.

وی در خصوص پیروزی سرخ‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا و اینکه آیا کسب این بردها تاثیری در عملکرد بازیکنان در لیگ برتر هم خواهد داشت، گفت: خوشبختانه فضای خوبی در باشگاه و تیم به و جود آمده است. کادر فنی با بازیکنان ارتباط خوبی دارد و من هم با آنها شرایط خوبی را به وجود آورده‌ایم. در این وسط واسطه‌ای وجود ندارد که بخواهد تعاملات را بر هم بزند.

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس یادآور شد: آرامش بسیار خوبی در تیم حاکم است، دو برد شیرین هم در آسیا به دست آوردیم که وضعیت تیم را مطلوب کرد. امروز هم مانند بازی‌های آسیایی بازیکنان تیم پرسپولیس به میدان خواهند رفت و امیدوارم دعای خیر مردم هم شامل حال پرسپولیس شود و بتوانیم دست پر به تهران بازگردیم.

نژادفلاح در مورد اینکه آیا قراردادهای بازیکنان به صورت هفتگی پرداخت می‌شود، تصریح کرد: ما تاکنون این هزینه‌ها را تامین کرده و طبق برنامه به صورت هفتگی آن را پرداخت کرده‌ایم. اجازه بدهید در مورد اینکه ریز درصد پرداختی بازیکنان صبحت نکنم. رقم زیادی نمی‌شود اما با توافق و تعاملی که با بازیکنان داشتیم با این شرایط پیش می‌رویم. بازیکنان هم دیگر دلواپس مسائل مالی نیستند و ما هم این اطمینان را به آنها داده‌ایم که مسئله حل شود. امروز هم مبالغی به حساب بازیکنان واریز شد.

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت کادر فنی فصل آینده این تیم تصریح کرد: جا دارد از درخشان و بازیکنان تشکر کنم که نگرانی هواداران را از بین بردند. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و بتوانیم در لیگ برتر هم نتایج خوبی کسب کنیم. وقتی تیم نتایج لازم را می‌گیرد و اهداف باشگاه پیش می‌رود نیازی به ترمیم نیست بلکه تقویت خواهد شد. تمام تلاشم این است که اکثر بازیکنان حاضر را حفظ کنم و به هیچ عنوان علاقمند جدایی بازیکنان نیستم. مگر اینکه در پست‌هایی که ضعف داریم افرادی جایگزین شوند.

وی با اشاره به تغییر و تحولاتی که در سال‌های مختلف در باشگاه پرسپولیس رخ داده، افزود: ما نمی‌خواهیم روند گذشته را پیش ببریم. شما نگاه کنید در سال‌های گذشته پیروانی‌ها،‌مهدوی‌کیاها، کریم باقری‌ها، سال‌های سال در پرسپولیس بازی کردند. این که بازیکنان پس از اتمام فصل از تیم جدا شوند از مشکلات جدی است اما ما تلاش می‌کنیم هم کادر فنی هم بازیکنان را برای فصل آینده حفظ کنیم و نقاط ضعف را از بین ببریم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)